رئیس جمهور آذربایجان به داماد اردوغان نشان افتخار داد خبرنگاران

به گزارش مجله پزشکی، رئیس جمهور آذربایجان ضمن تشکر از مواضع ترکیه در جنگ با ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی، به داماد رجب طیب اردوغان که رئیس یک شرکت ترکیه ای سازنده پهپاد است، نشان افتخار داد.

رئیس جمهور آذربایجان به داماد اردوغان نشان افتخار داد خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان ضمن دیدار با تعدادی از روسای شرکت های ترکیه ای سازنده تجهیزات دفاعی در باکو، از مواضع آنکارا در قبال جنگ بر سر منطقه قره باغ کوهستانی تشکر کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی آذرتک جمهوری آذربایجان، رئیس جمهور این کشور روز پنجشنبه (دیروز) در باکو با سلجوق بیرق دار داماد رئیس جمهور ترکیه و رئیس شرکت بایکار، هالوک گورگون مدیر شرکت دفاعی آسلسان این کشور دیدار کرد.

داماد رجب طیب اردوغان مدیر شرکت بایکار است که در کار تولید پهپاد فعالیت دارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان، الهام علی اف در دیدار با روسای شرکت های ترکیه ای به داماد اردوغان به پاس حمایت های آن ها از باکو در جنگ با ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی، نشان افتخار موسوم به نشان قره باغ اعطا کرد.

سلجوق بیرق دار داماد رئیس جمهور ترکیه در دیدار با الهام علی اف به او پیروزی جمهوری آذربایجان در جنگ برای آزادسازی قره باغ را تبریک گفت.

رئیس جمهور آذربایجان در این دیدار، از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و همچنین ملت ترکیه به دلیل حمایت هایشان از باکو تشکر کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان، علی اف با تمجید از دستاور های صنایع دفاعی ترکیه، بر نقش مهم پهپاد های ترکیه ای در نابود کردن تجهیزات نظامی ارمنستان در جنگ بر سر منطقه قره باغ تاکید کرد.

وی حین اعطای نشان قره باغ به داماد اردوغان گفت که این نشان به پاس کمک ها به منظور تقویت روابط دو کشور برادر، تقویت همکاری بین آذربایجان و ترکیه و به دلیل حمایت از تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری آذربایجان اعطا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 987

به "رئیس جمهور آذربایجان به داماد اردوغان نشان افتخار داد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور آذربایجان به داماد اردوغان نشان افتخار داد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید