افزایش 10 درصدی مسافران مترو ، مدیریت زمان سفر را جدی بگیرید

به گزارش مجله پزشکی، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: آمار مسافران مترو نسبت به روزهای اول بهمن ماه امساا، 10 درصد افزایش داشته و باید برای قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت زمان سفر را جدی بگیرید.

افزایش 10 درصدی مسافران مترو ، مدیریت زمان سفر را جدی بگیرید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرنوش نوبخت در این باره اضافه کرد: هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم آمار مسافری در حال افزایش است و امیدواریم مسافران با مدیریت زمان سفر، ازدحام مسافری در ساعات پیک را کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه همانند یک سال گذشته در راستای قطع زنجیره کرونا اقدامات پیشگیرانه ای در متروی تهران و حومه انجام می شود، شرح داد: با تمام کارهایی که در حال انجام است اگر افزایش مسافری داشته باشیم امکان رعایت پروتکل های ابلاغی که از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شده، وجود ندارد.

نوبخت اضافه کرد: با توجه به اینکه متروی تهران وسیله ای انبوه بر است و ظرفیت های موجود ناوگان، امکان کاهش سرفاصله حرکت قطارها را نمی دهد. شهروندان با مدیریت سفرهایشان ما را کمک کنند تا از این بحران خارج شویم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: نیمه دوم بهمن ماه سالجاری نسبت به نیمه اول بهمن ماه 10 درصد به آمار مسافران مترو اضافه کرده شد و بر اساس آخرین آمار به روزانه یک میلیون و 100 هزار نفر رسیده ایم.

وی اعلام کرد: در حال حاضر قادر نیستیم ظرفیت قطارهای مترو را افزایش دهیم اما با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم پیش بینی می کنیم که این آمار باز هم با افزایش همراه باشد. لذا از شهروندان می خواهیم در هنگام استفاده ازمترو، مدیریت زمان سفر را جدی بگیرند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوبخت در ادامه با تاکید بر اینکه علی رغم بحران اقتصادی و کاهش آمار مسافری، در هیچ کدام از خطوط هفتگانه مترو سرفاصله حرکت قطارها را افزایش نداده ایم و با بکار گیری تمام ظرفیت سرفاصله حرکت قطارها را در خط دو را از سه و نیم دقیقه به سه دقیقه کاهش داده ایم، گفت: برای اینکه هزینه های جاری و در آمدی که به دلیل کاهش آمار مسافری روبرو شدیم را جبران کنیم، نیاز به کمک دولت از طریق اجرای مصوبات داریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 982

به "افزایش 10 درصدی مسافران مترو ، مدیریت زمان سفر را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 10 درصدی مسافران مترو ، مدیریت زمان سفر را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید