افزایش 17 درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری مدیرکل سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از افزایش 17 درصدی تلفات حوادث کار در شش ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در این مدت هفت مورد فوتی ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی استان ارجاع شده است.

افزایش 17 درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری

حمیدرضا نظیفی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شش ماهه ابتدایی سال جاری 14 نفر (یک زن و 14 مرد) بر اثر غرق شدگی جان خود را در چهارمحال و بختیاری از دست داده اند، اظهار کرد: مرگ و میر ناشی از غرق شدگی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 17 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خوشبختانه از ابتدای سالجاری تا به امروز فوت ناشی از برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع نشده است.

وی از افزایش 17 درصدی تلفات حوادث کار در شش ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در این مدت هفت مورد فوتی(یک زن و شش مرد) ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی استان ارجاع شده است، همچنین خوشبختانه فوتی های ناشی از گازگرفتگی در این مدت نسبت به مدت مشابه 400 درصد کاهش داشته است.

نظیفی با بیان اینکه مراجعات ناشی از تصادفات رانندگی در شش ماهه ابتدایی سال جاری در چهارمحال و بختیاری رشد 15 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارد، مطرح نمود: در این مدت 2083 نفر به دلیل صدمات ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه داشته اند.

مدیرکل سازمان پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری اعلام نمود: از 2083 مراجعه کننده آسیب دیده ناشی از حوادث رانندگی 578 نفر زن و 1505 نفر نیز مرد بوده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1308

به "افزایش 17 درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 17 درصدی تلفات ناشی از حوادث کار در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید