پرسپولیس خود را قرنطینه کرد

به گزارش مجله پزشکی، تیم فوتبال پرسپولیس برای جلوگیری از ابتلای اعضای تیمش به کرونا، به اردو رفت.

پرسپولیس خود را قرنطینه کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه پرسپولیس، با تصمیم کادر فنی تیم و مدیران باشگاه و با توجه به لغو بازی پرسپولیس مقابل نساجی قائمشهر که با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران صورت گرفت، نماینده فوتبال ایران و غرب آسیا در فینال لیگ قهرمانان آسیا2020، از امشب آدینه، به اردو خواهد رفت.

هدف از این اردو ایزوله کردن بازیکنان و کاهش ارتباط آن ها با افراد خانواده، دوستان و جامعه به منظور کاهش امکان سرایت بیماری کرونا به بازیکنان و عوامل تیم است.

در این ارتباط همچنین هماهنگی های لازم اجرا شده است تا پروتکل های بهداشتی، بیشتر از قبل در محل اردو و تمرین اجرا گردد.

اهمیت این موارد از آن جهت است که در آستانه بازی فینال آسیا، پروتکل های سخت گیرانه کشور قطر و همچنین محدودیت بازیکنان در اختیار با توجه به مصدومیت ها و محرومیت ها، ابتلای اعضای تیم به بیماری کرونا، دردسر ساز خواهد شد.

این در حالی است که تیم فوتبال پرسپولیس و نماینده فوتبال ایران، اخیرا با تهدیدهای امنیتی- بهداشتی مبنی بر کوشش برای سرایت بیماری به اعضای تیم روبه رو بوده است که در شبکه های اجتماعی نیز نمود داشت.

اردوی پرسپولیس به منظور کاهش خطر انتقال بیماری به اعضای تیم، تا بازی با ذوب آهن ادامه خواهد داشت. در این مدت کنترل های لازم با انجام آزمایش تشخیصی نیز به طور مرتب، انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 768

به "پرسپولیس خود را قرنطینه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس خود را قرنطینه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید