الحاق چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات 15 به نداجا

به گزارش مجله پزشکی، تهران (پانا) - چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات 15، ناوشکن الوند و دو بالگرد SH3D و هواپیمای فرندشیپF27 و هاورکرافت BH7 با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش ملحق شد.

الحاق چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات 15 به نداجا

به گزارش روابط عمومی ارتش، با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات 15 صبح امروز (یک شنبه) به توان رزمی این نیرو ملحق شد.

بعلاوه با همکاری متخصصین نیروی دریایی ارتش و متخصصین صنایع دفاعی کشور، کارگاه تعمیر و تأمین قطعات سامانه های الکترواپتیکی شناورهای سطحی و زیرسطحی نیروی دریایی ارتش، نیز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش افتتاح شد.

بنا بر این گزارش، ناوشکن الوند که به وسیله متخصصان کارخانجات نیروی دریایی راهبردی ارتش با نصب و ارتقای سامانه های دفاعی سطحی و زیرسطحی و با کوشش 46 هزار نفرساعت بهسازی و نوسازی شده است نیز مجدداً به نیروی دریایی ارتش ملحق شد.

بعلاوه با کوشش متخصصان هوادریای نیروی دریایی ارتش و متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور، دو بالگرد SH3D و هواپیمای فرندشیپF27 و هاورکرافتBH7 (هواناو) نیز صبح امروز با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش به نیروی دریایی ارتش الحاق شد.

متخصصان هوادریا نیروی دریایی ارتش با 11 هزار نفر ساعت کوشش مداوم بر روی بالگرد SH3D این بالگرد رزمی دریایی را بهسازی و نوسازی کردند، بعلاوه متخصصان حوزه هواپیمایی و دفاعی کشور با 29 هزار و 492 نفر ساعت کار مداوم بر روی هواپیمای بال ثابت F27 و با 84 هراز و 700 نفر ساعت کار مداوم بر روی هواناو (هاورکرافتBH7) این هواپیمای رزمی دریایی و هواناو را بهسازی و نوسازی کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1371

به "الحاق چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات 15 به نداجا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحاق چهار فروند زیردریایی مرطوب السابحات 15 به نداجا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید