اهدای 170 دستگاه ویلچر به معلولان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل

به گزارش مجله پزشکی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل از اعطای 170 دستگاه ویلچر به معلولان جسمی اطلاع داد.

اهدای 170 دستگاه ویلچر به معلولان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از اردبیل، مهدی افتخاری در آیین طرح مثبت حرکت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمام امام(ره) و تامین 27 هزار ویلچر برای معلولان منطقه ها کم برخوردار کشور که در محل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار گردید، اظهار کرد: 170 ویلچر از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با مشارکت بنیاد خیریه آبشار به معلولان جسمی استان اردبیل اهدا شد.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همیشه در کنار بهزیستی است تمام کوشش خود را می نماید تا در حد توان خود بخشی از دغدغه ها و مسائل افراد تحت پوشش این سازمان را رفع کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توضیح داد: این ستاد در حوزه های مختلف عمرانی، مالی، اجتماعی و... در سرار کشور فعال است و در استان اردبیل نیز خدمات متنوعی در این حوزه ها به هم وطنان ارائه می گردد که به طور مثال در ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بیش از 140 هزار بسته معیشتی، بهداشتی و نوشت افزار در بین نیازمندان توزیع شد.

افتخاری بااشاره به فعالیت های عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)اعلام کرد: ساخت اختصاصی مدارس در استان و بعلاوه مشارکت در ساخت 28 مدرسه در منطقه ها محروم از جمله همکاری این ستاد با اداره کل نوسازی مدارس استان بوده است. و علاوه بر آن در حوزه مسجد سازی نیز فعال هستیم و در ساخت بالای 60 مسجد در استان اردبیل مشارکت داشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه مالی که از سال 98 حمایت از مشاغل خرد و خانگی مطرح شد بیش از یک هزار و 300 مورد وام کم بهره به فعالین این حوزه ها پرداخت شد که انتظار داریم تا سرانجام سال تعداد وام های اشتغال خرد خانگی را به 3 هزار مورد افزایش دهیم و علاوه برآن وام های کارگاهی را هم به تازگی آغاز نموده ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل گفت: اجرای پویش های مختلف از جمله پویش نذر احسان نیز از دیگر فعالیت های حوزه اجتماعی بود که در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت برگزار گردید.

افتخاری ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل ساخت یک هزار واحد مسکن ملی در پنج نقطه استان را نیز در دست اجرا دارد که بعضی از آنها به پیشرفت فیزیکی 70 درصد رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه یاری های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سوی خیریه ها، سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی صورت می گیرد، اعلام کرد: پویش اهدای بخاری های گازی نیز از دیگر اقدام های این ستاد بوده که در این راستا تا کنون 250 دستگاه بخاری استاندارد برای خانواده های نیازمند تامین شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1333

به "اهدای 170 دستگاه ویلچر به معلولان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 170 دستگاه ویلچر به معلولان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید