بانوی ملی پوش قایقرانی: دغدغه اصلی نبود اسپانسر است

به گزارش مجله پزشکی، عضو تبریزی تیم ملی قایقرانی بانوان کشور گفت: برنامه ریزی خاصی برای حضور ورزشکاران در بازی های بین المللی احتیاج است.

بانوی ملی پوش قایقرانی: دغدغه اصلی نبود اسپانسر است

معصومه داناپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در مورد آخرین شرایط خود اظهار کرد: با انگیزه و کوشش زیادی خودمان را برای حضوری پیروز در بازی های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی آماده می کنیم و اردوی خوبی را در تهران پشت سر می گذاریم.

وی در مورد این اردو گفت: تمرینات خودمان را به صورت مستمر و یک ماهه در ورزشگاه آزادی تهران انجام می دهیم و از اول تیر ماه نیز وارد استراحتی چند روزه شده ایم و به امید خدا، از ششم یا هشتم تیر ماه تمریناتمان را پیگیری می کنیم.

وی گفت: حدود سه ماه دیگر، مسابقات آسیایی در کشورهای چین و اندونزی شروع خواهد شد و خدا را شکر که رکورد آسیا به مدت پنج سال دست ایران بوده، اما با این وجود سفت و سخت کوشش می کنیم.

داناپور ادامه داد: متاسفانه آسیب دیدگی که از ناحیه کمر داشتم، باعث فاصله گرفتنم از ورزش شده بود که با یاری دکتر نجفی در باشگاه گسترش فولاد، توانستم خودم را به شرایط مسابقه نزدیک کنم و امیدوارم با حمایت مسئولان استانی و مردم عزیز تبریز، بار دیگر بتوانم پرچم سه رنگ ایران را با افتخار بالا ببرم.

وی درخصوص حمایت مسئولان آذربایجان شرقی نیز اعلام کرد: متاسفانه در این اواخر، حمایت آن ها خیلی کم بود و البته نمی گردد مسئولان را مقصر اصلی این موضوع دانست، چرا که هیئت های ورزشی ما بودجه خاصی ندارند و باید در این مورد تجدید نظر گردد. من معتقدم اداره کل ورزش و جوانان استان باید برنامه ریزی خاصی برای حضور ورزشکاران در بازی های بین المللی داشته باشند و از آن ها حمایت نمایند تا ورزشکار نیز با تمام توان برای کسب مقام بجنگد.

بانوی قایقران تیم ملی تأکید کرد: مشکل و دغدغه اصلی ما، نبود اسپانسر است و اداره کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی، می توانند این مشکل را به راحتی حل نمایند.

وی اضافه نمود: البته در این اواخر، آقای نجفی، شهردار محترم تبریز و آقای موسایی، شهردار منطقه دو زحمات زیادی کشیدند و وعده هایی داده اند که امیدوارم هرچه سریع تر عملی گردد.

داناپور اظهار کرد: از خانواده خوبم که همواره من را حمایت نموده اند، تشکر می کنم و دست تک تک طرفدارانم را می بوسم که همواره انرژی زیادی به من می دهند. قول می دهم که مثل همواره با قدرت پیش بروم و اگر خدا بخواهد بتوانم برای کشورم و شهرم افتخارآفرینی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 112

به "بانوی ملی پوش قایقرانی: دغدغه اصلی نبود اسپانسر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی ملی پوش قایقرانی: دغدغه اصلی نبود اسپانسر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید