برنامه ریزی لازم برای ارتقای معیشت و توانمند سازی مالی جوامع محلی روستای دویدوخ

به گزارش مجله پزشکی، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای واصله، برنامه ریزی لازم برای ارتقای معیشت و توانمند سازی مالی جوامع محلی روستای دویدوخ صورت می گیرد.

برنامه ریزی لازم برای ارتقای معیشت و توانمند سازی مالی جوامع محلی روستای دویدوخ

علی مستوفیان توضیح داد: در ملاقات با مدیرکل دفتر حمایت از فراوری صنایع دستی وزارت که در روزهای گذشته صورت گرفت، مقرر شد برنامه ریزی لازم برای ارتقای معیشت و توانمند سازی مالی جوامع محلی روستای دویدوخ شهرستان راز و جرگلان به وسیله توسعه فراگیر و پایدار زنجیره ارزش صنایع دستی با همکاری سازمان یونیدو انجام گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: روستای دویدوخ راز و جرگلان خراسان شمالی با وجود سابقه طولانی در فراوری صنایع دستی از جمله فرش دوروی ابریشم که در این زمینه شهره جهانی شده به یکی از جذابیت های گردشگری این منطقه تبدیل شده است.

مستوفیان اضافه نمود: یونیدو یا سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (The United Nations Industrial Development Organization (UNIDO)) یک سازمان تخصصی سازمان ملل متحد است که مقر آن در وین است. هدف اصلی این سازمان ارتقا و تسریع توسعه صنعتی در کشورهای در حال توسعه یا اقتصادهای در حال گذار و توسعه روابط صنعتی بین المللی است.

او تأکید کرد: از اهداف این سازمان میتوان به از بین بردن فقر به وسیله فعالیت های مولد با ایجاد اشتغال در بخش خصوصی، فراوری محصولات رقابتی با ظرفیت تجاری سازی اشاره نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1521

به "برنامه ریزی لازم برای ارتقای معیشت و توانمند سازی مالی جوامع محلی روستای دویدوخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی لازم برای ارتقای معیشت و توانمند سازی مالی جوامع محلی روستای دویدوخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید