برترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2

به گزارش مجله پزشکی، ساعت هوشمند میبرو A2 با طراحی مدرن و قابلیت های پیشرفته، توانسته است جایگاه ویژه ای در میان کاربران علاقه مند به تکنولوژی پیدا کند. اما برای بهره برداری کامل از امکانات این ساعت هوشمند و بهبود تجربه کاربری، استفاده از لوازم جانبی مناسب می تواند بسیار موثر باشد. در این مقاله، قصد داریم شما را با برترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2 آشنا کنیم. از بندهای متنوع و شیک گرفته تا محافظ صفحه نمایش و شارژرهای قابل حمل، همه چیز را آنالیز خواهیم کرد تا بتوانید با انتخاب های هوشمندانه هم زیبایی و هم کارایی ساعت هوشمند محبوب خود را افزایش دهید. اگر شما این ساعت هوشمند را دارید و یا می خواهید که آن را بخرید، با ما در این مقاله همراه شوید.

برترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2

مشخصات ساعت میبرو A2

ساعت هوشمند میبرو A2 مجهز به نمایشگر 1.39 اینچی از جنس TFT است که از وضوح تصویر 360 در 320 پیکسل و تراکم 301 پیکسل بر اینچ پشتیبانی می نماید. بعلاوه حداکثر روشنایی نمایشگر این ساعت هوشمند به 450 نیت می رسد و این یعنی کاربران در زیر نور شدید آفتاب نیز به راحتی می توانند از ساعت خود استفاده نمایند. ابعاد این گجت پوشیدنی 45.17 در 11.4 در 35 میلی متر است و وزن 47 گرمی نیز دارد. جنس بدنه ی ساعت هوشمند میبرو A2 از پلاستیک سخت به همراه فریم فلزی است که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات از خود نشان می دهد. پشت بدنه این ساعت نیز از پوشش پلاستیکی با پین های شارژ مغناطیسی و سنسور ضربان قلب تشکیل شده و در یک مدل با میزان 45 میلی متری در بازار گجت های پوشیدنی به فروش می رسد. این ساعت هوشمند گواهی ضد آب تا عمق 20 متری را نیز دارد و با دستگاه های با اندرویدی و iOS سازگار است.

میبرو برای این ساعت هوشمند خود از یک باتری با ظرفیت 350 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده نموده که در استفاده های زیاد تا حداکثر 3 روز و در استفاده های معمولی تا 10 روز می تواند برای کاربران شارژدهی به همراه داشته باشد. این گجت پوشیدنی با بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه های هوشمند شما متصل می گردد و ضمن ایجاد اتصال پایدار به تبادل اطلاعات با آن ها می پردازد. از جمله سنسورهای این ساعت هوشمند می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2) و فشارسنج اشاره نمود. بعلاوه پشتیبانی از 70 حالت های ورزشی در این ساعت هوشمند در دسترس است.

در ادامه به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی این ساعت هوشمند پرفروش در سه بخش می پردازیم:

1. بند ساعت

2. گلس محافظ ساعت

3. شارژر ساعت

لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2؛ بند ساعت

بند راینو مدل Trail Loop

بندهای پارچه ای این روزها برای ساعت های هوشمند مختلف بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و اگر شما هم استفاده از آن را برای ساعت هوشمند میبرو A2 خود می پسندید، بند راینو مدل Trail Loop می تواند انتخاب بسیار مجذوب کنندهی برای شما در این زمینه باشد. این بند که در تنوع رنگی بسیار بالایی در فروشگاه به فروش می رسد، از جنس پارچه ی باکیفیت فراوری شده و با قرار گرفتن روی مچ دست کاربران، حس و حال بسیار خوبی به آن ها می دهد. این بند ساعت بسیار سبک و راحت است و هیچ مشکل و محدودیتی را روی مچ دست کاربران ایجاد نمی نماید. به لطف پارچه ای بودن، این بند به هیچ عنوان روی پوست دست شما عرق نمی نماید.

این بند بعلاوه قابل شست وشو است و در صورت کثیفی به راحتی تمیز می گردد. در بند راینو مدل Trail Loop شاهد استفاده از چسب بسیار قوی به عنوان قفل ساعت هستیم که کاربران می توانند متناسب با میزان مچ دست خود، آن را تنظیم نمایند. علاوه بر این باید اشاره نمود که این بند ضد حساسیت و آنتی باکتریال نیز بوده که باعث می گردد مسائل پوستی و یا خارش به سراغ تان نیاید. از آنجایی که این محصول مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی و خط وخش ها دارد و در برابر آب نیز هیچ مسئله ای برایش به وجود نمی آید، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در فعالیت های ورزشی مثل دویدن، پیاده روی و شنا باشد.

بند راینو مدل Milanese Loop

یکی از خاص ترین لوازم جانبی برای ساعت میبرو A2، بند راینو مدل Milanese Loop است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد، امتیاز بالایی از سوی کاربران دریافت نموده و بعلاوه در تنوع رنگی بسیار زیادی در فروشگاه به فروش می رسد. جنس این بند از نوع فلزی است که ظاهر مجذوب کنندهی به ساعت هوشمند شما می بخشد. در حقیقت طراحی این محصول به شکل حصیری است و فلزهای به کار رفته در آن خیلی ریز و با فاصله بسیار کمی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یکی از دغدغه های احتمالی خرید بند استیل، ایجاد حساسیت برای پوست دست کاربران است. برند راینو در این زمینه روی ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن این محصول تأکید نموده و کاربران احتیاجی نیست در این رابطه نگران باشند. به علت انعطاف پذیری بسیار بالا، نصب این محصول روی ساعت هوشمند شما فرآیند بسیار ساده ای دارد

قفل این بند فلزی ساعت میبرو A2 از نوع آهنربایی بوده که به راحتی باز و بسته می گردد و در عین حال ساعت هوشمند شما را به صورت محکم روی مچ دستتان نگه می دارد. مقاومت این بند بسیار بالاست که می تواند خیال کاربران را از بابت خط وخش ها و ضربات احتمالی به ساعت هوشمندشان راحت کند. علی رغم مقاومت بالا، این محصول وزن کمی دارد و در استفاده های طولانی مدت برای کاربران هیچ مسئله ای به وجود نمی آورد. این طراحی مجذوب کننده بعلاوه مانع از سر خوردن ساعت روی مچ دست کاربران نیز می گردد. دوام بند راینو مدل Milanese Loop فوق العاده بالاست و در اثر استفاده زیاد از ساعت دچار خوردگی و رنگ پریدگی نخواهد شد. اگرچه این بند فلزی است اما در صورت کثیفی می توانید آن را با آب تمیز کنید.

بند کروکودیل مدل NK

بندهای با طراحی دو رنگ همیشه از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران ساعت های هوشمند برخوردار بوده اند که بند کروکودیل مدل NK، یکی از برترین های آن هاست. این لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2 از جنس سیلیکون درجه یک فراوری شده که نرمی و لطافت خاصی دارد و با بهره گیری از خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ، به هیچ عنوان پوست دست را اذیت نخواهد کرد. معمولاً بندهای سیلیکونی وزن بسیار کمی دارند و این قضیه در خصوص بند بند کروکودیل مدل NK نیز صدق می نماید؛ بنابراین شما می توانید در طولانی مدت بدون هیچ مسئله ای از آن استفاده کنید. حفره های ریز دیده شده در سطح این بند، ضمن آنکه بر مجذوب کنندهیت و زیبایی آن تاثیر می گذارد، حرکت هوا بین ساعت و دست کاربر را تسهیل نموده و از این طریق جلوی حساسیت و تعریق بیش از حد را می گیرد.

برای اینکه ساعت روی دستتان سفت و محکم بماند، دکمه فلزی باکیفیتی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که در برابر خوردگی و زنگ مقاوم هست و به سادگی باز نمی گردد. قرار دادن بند و خارج کردن آن از روی ساعت بسیار راحت است و کاربران هیچ مسئله ای در این زمینه نخواهند داشت. شرکت کروکودیل این بند سیلیکونی را در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف فراوری و روانه بازار نموده تا کاربران برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود هیچ مسئله ای نداشته باشند. انعطاف پذیری این بند سیلیکونی بسیار بالاست و به خوبی روی مچ دست کاربران قرار می گیرد. بعلاوه باید به خاصیت ضدآب بودن این بند باکیفیت نیز اشاره کنیم که در صورت کثیفی بدون هیچ نگرانی می توانید آن را با آب شست وشو دهید. از دیگر ویژگی های شاخص این بند، قابلیت نصب و جداسازی سریع آن است.

بند راینو مدل Loop Arm

اگر در پی خرید یک بند سیلیکونی بسیار مجذوب کننده و شیک برای ساعت هوشمند خود هستید، پیشنهاد ما به شما بند راینو مدل Loop Arm است که جلوه ای اسپرت به ساعت هوشمند شما می دهد. این لوازم جانبی میبرو A2 دوام بسیار عالی دارد و در برابر ضربات می تواند از خود مقاومت نشان دهد. وزن این بند راینو بسیار سبک است و کاربران در استفاده طولانی مدت از ساعت، به هیچ عنوان دچار مسئله ای نخواهند شد. قفل این بند از نوع سگک فلزی است و به نوعی طراحی شده که با استفاده از آن می توان میزان بند را به راحتی با سایز مچ دست هماهنگ کرد و اضافه بند را در قسمت زیرین کمری بند قرار داد.

این محصول خاصیت ضد تعریق، آنتی باکتریال و ضد حساسیت داشته و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد. این محصول در برابر آب مقاوم است و علی رغم قیمت مناسبی که دارد، در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف در فروشگاه آنلاین به فروش می رسد. بعلاوه باز و بسته کردن آن نیز فرآیند بسیار ساده ای دارد و کاربران را در این زمینه اذیت نمی نماید. طراحی این محصول به گونه ای است که هم آقایان و هم بانوان می توانند در مراسمات گوناگون و جلسات رسمی از آن استفاده نمایند. از دیگر ویژگی های خوب این بند ساعت راینو می توان به قابلیت نصب و جداسازی سریع آن اشاره نمود. با توجه به دوام بالای این محصول، در اثر استفاده زیاد دچار رنگ رفتگی و مواردی از این قبیل نخواهد شد.

بند زیرو مدل Braided ZR TW

می رسیم به یک بند مجذوب کننده، خاص و کاربرپسند به بند زیرو مدل Braided ZR TW. این لوازم جانبی برتر میبرو A2 که در 5 رنگ مختلف در دسترس واقع شده است، از الیاف نایلون و پلاستیک فراوری شده که کیفیت بسیار مناسبی دارد و نرمی و لطافت آن حس خوبی را به پوست دست کاربران القا می نماید. این بند انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و بعلاوه وزن بسیار سبک آن موجب شده تا کاربران برای استفاده طولانی مدت از ساعت هوشمندشان هیچ مسئله ای نداشته باشند. به لطف جنس نرمش، این بند به هیچ عنوان روی پوست دست شما عرق نمی نماید و به راحتی می توانید آن را متناسب با میزان مچ دست خود تنظیم کنید.

برای اینکه ساعت روی دستتان سفت و محکم بماند، قلاب تیتانیومی باکیفیتی در نظر گرفته شده که در برابر خوردگی و زنگ مقاوم هست و به سادگی باز نمی گردد. این محصول ضد حساسیت است و خاصیت آنتی باکتریال دارد، همین عامل نیز موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند از ساعت هوشمند روی مچ دست خود بهره ببرند. برش های بسیار دقیقی روی این بند اجرا شده تا هیچ محدودیتی در عملکرد سنسور های ساعت ایجاد نگردد. این محصول ضدآب نیز است و در صورت کثیفی خیلی راحت می توانید آن را با آب تمیز کنید. همچین در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان دچار مسائلی نظیر رنگ پریدگی نخواهد شد.

بند راینو مدل 7Bead

اگر برای ست کردن با استایل رسمی خود در پی خرید یک بند مجذوب کننده و شیک برای ساعت هوشمند خود هستید، بند راینو مدل 7Bead می تواند تجربه خرید بسیار مجذوب کنندهی را در این زمینه به شما ارائه دهد. این لوازم جانبی میبرو A2 بند از استیل ضد زنگ ساخته شده و چهار رنگ مختلف و شیک دارد که می توانید با توجه به رنگ فریم ساعتتان یکی از آن ها را انتخاب کنید. استیل ضد زنگ این محصول، مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات احتمالی و بعلاوه خط وخش ها از خود نشان می دهد. علی رغم مقاومت بالا، این بند بسیار سبک است و به هیچ عنوان ساعت هوشمند شما را سنگین نمی نماید.

راینو از قفل کلیپسی برای این محصول استفاده نموده که از یک طرف به خوبی ساعت هوشمند را روی مچ دست کاربران نگه می دارند و از طرفی دیگر به راحتی می توان آن را از روی مچ دست باز کرد. نصب این محصول بسیار ساده است و کاربران هیچ مسئله ای از این بابت نخواهند داشت. از آنجایی که بعضی بندهای استیل سبب ایجاد حساسیت های پوستی می شوند، باید اشاره کنیم که مواد اولیه مرغوب به کار رفته در بند راینو مدل 7Bead با پوست سازگاری داشته و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

بند فوندا پلاس مدل KR-22

بند فوندا پلاس مدل KR-22، یک بند فوق العاده مجذوب کننده برای استفاده بانوان است تا به ساعت هوشمندشان جلوه ای شبیه به زیورآلات ببخشند. این بند از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که کیفیت و دوام بالایی دارد و در برابر خط وخش های احتمالی و بعلاوه ضربات از خود مقاومت خوبی نشان می دهد. این بند از دو ردیف زنجیر تشکیل شده که براقیت و طراحی زیبای آن، استایل مجذوب کنندهی به شما می بخشد. این لوازم جانبی میبرو A2 با داشتن خاصیت ضد قارچ و آنتی باکتریال، مانع از ایجاد حساسیت روی پوست دست شما می گردد. این بند برای مچ هایی با سایز 150 الی 215 میلی متر مناسب است و به لطف داشتن مهره های جداشونده، امکان تنظیم میزان آن نیز وجود دارد.

بند راینو مدل Silicone

اگر قصد خرید بند سیلیکونی را دارید، بد نیست نگاهی به بند راینو مدل Silicone بیندازید که بسیار نرم و لطیف است و به لطف وزن سبکی که دارد، کاربران را در استفاده های طولانی مدت اذیت نخواهد کرد. این لوازم جانبی میبرو A2 در رنگ های بسیار زیادی در دسترس واقع شده است، خاصیت ضد تعریق داشته، قابلیت نصب و جداسازی ساده ای دارد و فوق العاده انعطاف پذیر است. راینو برای این محصول خود از یک قفل دکمه ای باکیفیت استفاده نموده که راحت باز و بسته می گردد.

بند بادیگارد مدل Line

بند بادیگارد مدل Line، یک محصول باکیفیت، شیک و فوق العاده مجذوب کننده است که ظاهر تازه ای به ساعت هوشمند شما می بخشد. جنس این لوازم جانبی میبرو A2 از پلی کربنات است، وزن بسیار سبکی دارد، ضد حساسیت و آنتی باکتریال است و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد. بادیگارد از قفل مغناطیسی به جای گیره برای نگه داشتن ساعت روی مچ دست کاربران استفاده نموده که متریال از فلز دارد و در عین اینکه بسیار ساده می توان با آن کار کرد، مقاومت بسیار زیادی از خود به نمایش می گذارد.

لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2؛ گلس ساعت

محافظ صفحه نمایش اسپریگ مدل SH-SPG

با توجه به قیمت بالای ساعت های هوشمند استفاده از گلس محافظ به شما توصیه می گردد که از جمله برترین آن می توان به محافظ صفحه نمایش اسپریگ مدل SH-SPG اشاره نمود. این محافظ نمایشگر حدود 3 گرم وزن دارد، با چسبی قوی که دارد به خوبی به حاشیه نمایشگر ساعت هوشمند شما می چسبد، در برابر خط وخش و گردوغبار مقاوم است و قابلیت رد کردن 99 درصد نور از صفحه نمایش به چشم بیننده را نیز دارد. بعلاوه با توجه به ضخامت کمی که این محصول دارد، ظاهر ساعت هوشمند شما را به هیچ عنوان تغییر نمی دهد و محدودیت خاصی نیز در تاچ آن ایجاد نمی نماید. نصب این محصول احتیاج به حوصله و دقت دارد و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسد. خرید محافظ ساعت میبرو A2 بسیار آسان است.

محافظ صفحه نمایش تراستکتور مدل SIMWATCHT

این لوازم جانبی میبرو A2 از شرکت تراستکتور، از جنس پلیمر نانو ساخته و به خوبی تمام بخش های مختلف نمایشگر این ساعت هوشمند را دربر می گیرد. محافظ صفحه نمایش تراستکتور مدل SIMWATCHT ضخامت بسیار کمی دارد و هیچ مسئله ای برای لمس و یا تماشا محتواهای تصویری این ساعت هوشمند ایجاد نمی نماید. نصب این محافظ بسیار ساده است و خیلی راحت می توان آن را روی نمایشگر ساعت قرار داد. این محصول حدود 5 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 45.17 × 45.17 × 11.4 میلی متر می رسد.

لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2؛ شارژر ساعت

کابل شارژ راینو مدل R-Charge

در جعبه ساعت هوشمند میبرو A2، یک کابل شارژ به شما تقدیم می گردد. اما اگر به هر علتی قصد خرید یک شارژر دیگر برای این ساعت هوشمند را دارید، کابل شارژ راینو مدل R-Charge انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این محصول ساعت شما را به شکل کاملاً ایمن شارژ می نماید و حدود 50 گرم وزن دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 خرداد 1403 بروزرسانی: 5 خرداد 1403 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1719

به "برترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین لوازم جانبی ساعت هوشمند میبرو A2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید