10 استیکر لپ تاپ و کیبورد برای سلایق خاص

به گزارش مجله پزشکی، این روزها شرکت های سازنده لوازم جانبی، محصولات مختلفی را برای شخصی سازی ظاهر دستگاه های هوشمند نظیر لپ تاپ ها فراوری و روانه بازار می نمایند که استیکر های لپ تاپ و کیبورد جزو پرفروش ترین آن ها هستند. این استیکرها، طرح ها و تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و علاوه بر جنبه زیبایی از لپ تاپ شما در برابر خط وخش های احتمالی محافظت می نمایند. از این رو، در این مقاله قصد داریم 10 استیکر لپ تاپ و کیبورد پرفروش فروشگاه آنلاین خبرنگاران را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، انتخاب سریع و راحت تری داشته باشید.

10 استیکر لپ تاپ و کیبورد برای سلایق خاص

استیکر لپ تاپ کد sp-ace02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900

تومان

استیکر لپ تاپ مدل panda kheng 06 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچ به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900

تومان

خرید استیکر لپ تاپ و کیبورد از خبرنگاران

مشاهده همه

استیکر لپ تاپ کد sp-ace02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

فهرست 10 استیکر لپ تاپ و کیبورد پرفروش فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز استیکر لپ تاپ کد sp-ace02 شروع می کنیم. این استیکر طرح کهکشانی دارد و تم رنگی آن آبی تیره است که می تواند به لپ تاپ شما رنگ و طرح تازه ای ببخشد. استیکر لپ تاپ کد sp-ace02 ابعادی معادل 30x10x0.01 میلی متر است و برای همه لپ تاپ با هر مقدار و ابعادی قابل استفاده است. این محصول به راحتی به پشت لپ تاپ و کیبورد آن می چسبد و خاصیت ضد آب دارد تا احیانا اگر دستان شما هنگام استفاده از لپ تاپ خیس بود، هیچ آسیبی به سیستم شما وارد نگردد.

روی برچسب کیبورد این محصول، حروف فارسی درج شده تا به راحتی و بدون هیچ مسئله ای بتوانید به زبان فارسی تایپ کنید. نصب این استیکر بسیار آسان است و برای جداسازی آن نیز می توانید از باد گرم سشوار برای انجام این کار بهره ببرید. استیکر لپ تاپ کد sp-ace02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد با قیمت مناسبی در فروشگاه آنلاین خبرنگاران به فروش می رسد.

استیکر لپ تاپ کد sp-ace02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد کد AR02

استیکر لپ تاپ و کیبورد مدل AR02 به رنگ سبز فیروزه ای طراحی و فراوری شده و چاپ بسیار تمیز و باکیفیتی نیز دارد. این استیکر چسب بسیار قوی دارد و به راحتی می توان آن را روی بدنه لپ تاپ و همچین کیبورد چسباند. این محصول نیز از خاصیت ضد آب بهره می برد تا کاربران نگرانی از این بابت نداشت باشند. استیکر لپ تاپ و کیبورد کد AR02 را می توان برای همه لپ تاپ با هر ابعاد و مقدار ای استفاده کرد. ابعاد این محصول 30x10x0.01 میلی متر است و وزنی 1 گرمی دارد. استیکر کیبورد این محصول نیز حروف فارسی دارد که با فونت بسیار بزرگی روی آن درج شده است. برای جداسازی این استیکر لپ تاپ نیز کافی است از باد گرم سشوار برای این کار بهره ببرید.

استیکر لپ تاپ به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد کد AR02

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ کد D02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

محصول دیگری از استیکرهای لپ تاپ پرفروش و مجذوب نماینده موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران، مدل D02 است که طراحی بسیار زیبایی دارد و خانم ها می توانند به عنوان استیکر لپ تاپشان از آن بهره ببرند. در این استیکر لپ تاپ طرح گل علاوه بر رنگ سفید، رنگ های صورتی و آبی آسمانی نیز دیده می گردد. کاغذ این استیکر خاصیت ضد آب دارد و بدون نگرانی از این بابت می توانید از آن بهره ببرید. استیکر لپ تاپ کد D02 روی هر لپ تاپی با هر مقدار ای قرار می گیرد و به راحتی می توان آن را برش داد.

حروف فارسی روی استیکر کیبورد این محصول درج شده تا به راحتی قادر به تایپ کردن به زبان فارسی باشید. ابعاد این محصول 30x10x0.01 میلی متر است و وزنی 1 گرمی دارد. نصب این محصول روی لپ تاپ بسیار آسان است و به راحتی نیز می توانید با بهره گیری از باد سشوار آن را از روی لپ تاپ خارج کنید. استیکر لپ تاپ کد D02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد با قیمتی مناسب در فروشگاه خبرنگاران در دسترس است.

استیکر لپ تاپ کد D02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ و کیبورد طرح spa-ce 10 به همراه برچسب حروف فارسی

علاقه مندان به استیکر با تم های دارک و تیره می توانند استیکر لپ تاپ طرح spa-ce 10 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد را به عنوان یکی از برترین گزینه ها برای خرید در نظر بگیرند. این مدل از استیکر که تصویری از کوه و ماه در آن به چشم می خورد، به رنگ سرمه ای تیره آمیخته با سبز تیره تزئین شده و ظاهر بسیار مجذوب نمایندهی به لپ تاپ شما خواهد داد. چسبندگی این محصول بسیار عالی است و احتیاج نیست نگران شل شدن چسب آن در گذر زمان باشید.

این محصول بخش پشتی و بعلاوه همه دکمه های لپ تاپ را پوشش می دهد و ویژگی ضد آب بودن آن، خیال کاربران را از این بابت راحت می نماید. با استفاده از این محصول می توانید از سیستم خود در برابر خط وخش های احتمالی نیز مقاومت کنید. ابعاد این محصول 30x10x0.01 میلی متر است و وزنی 1 گرمی دارد. نصب این محصول روی لپ تاپ بسیار آسان است و به راحتی نیز می توانید با بهره گیری از باد سشوار آن را از روی لپ تاپ خارج کنید.

استیکر لپ تاپ طرح spa-ce 10 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ و کیبورد کد kh-kshn به همراه برچسب حروف فارسی

استیکر لپ تاپ کد kh-kshn، تم صورتی رنگ و بنفش دارد و بیشتر مورد پسند بانوان است. این استیکر طراحی بسیار مجذوب نماینده و زیبایی دارد و برای همه لپ تاپ ها با هر مقدار ای می توان از آن استفاده کرد. برچسب کیبورد این محصول نیز تلفیقی از رنگ های صورتی و بنفش است و حروف فارسی نیز با رنگ مشکی و با فونتی بزرگ روی آن درج شده تا کاربران مسئله ای بابت تایپ کردن با استفاده از این محصول نداشته باشند. چسبندگی این محصول بسیار عالی است و احتیاج نیست نگران شل شدن چسب آن در طول زمان باشید. ابعاد این محصول 30x10x0.01 میلی متر است و وزنی 1 گرمی دارد.

کاغذ این محصول ضد آب و قابل شست وشو است؛ بنابراین در صورت کثیفی و خاک گرفتگی به سادگی می توانید آن را با یک پارچه نرم نم دار تمیز کنید. استیکر لپ تاپ کد kh-kshn پنل پشتی و بعلاوه همه دکمه های لپ تاپ را پوشش می دهد و نصب آسانی نیز دارد. بعلاوه می توانید به راحتی با استفاده از سشوار آن را از روی لپ تاپ خارج کنید.

استیکر لپ تاپ کد kh-kshn به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ و کیبورد کد 3-A به همراه برچسب حروف فارسی

استیکر لپ تاپ کد 3-A برای کاربران علاقه مند به رنگ های سرمه و خاکستری طراحی و فراوری شده که تم رنگی خاکستری مایل به سفید دارد. این محصول از طرح بسیار مجذوب نمایندهی بهره می برد و چاپ آن نیز بسیار پررنگ است. استیکر لپ تاپ کد 3-A چسبندگی بسیار خوبی دارد و به راحتی نیز می توانید با بهره گیری از باد سشوار آن را از روی لپ تاپ خارج کنید. باید اشاره کنیم که هیچ محدودیتی از بابت مقدار برای این محصول وجود ندارد و کاربر هر لپ تاپ با هر مقدار ای که باشید، می توانید استیکر لپ تاپ کد 3-A روی لپ تاپ خود به سادگی نصب کنید.

برچسب کیبورد این محصول نیز از نوع ضدآب بوده و حروف فارسی با فونتی مناسب روی آن درج شده است. ابعاد این محصول 30x10x0.01 میلی متر است و وزنی 1 گرمی دارد. این محصول بعلاوه بخش پشتی و همه دکمه های لپ تاپ را به خوبی پوشش می دهد و قابل شست وشو نیز است. این استیکر دوام بالایی دارد و در برابر خط وخش های احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد.

استیکر لپ تاپ کد 3-A به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ و کیبورد کد JK08 به همراه برچسب حروف فارسی

اگر از علاقه مندان و هواداران به کاراکتر جوکر هستید، استیکر لپ تاپ کد JK08 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد را به عنوان یک گزینه خرید بسیار خوب و عالی به شما پیشنهاد می کنیم. تم این استیکر از نوع دارک بوده و ظاهر بسیار مجذوب نمایندهی به لپ تاپ شما خواهد داد. چاپ عکس این استیکر به خوبی اجرا شده و شاهد یک محصول بسیار باکیفیت هستیم که وزنی 1 گرمی دارد و ابعاد آن نیز 30x10x0.01 میلی متر است. استیکر لپ تاپ کد JK08 را می توان برای همه لپ تاپ با هر ابعاد و مقدار ای استفاده کرد و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

کاغذ این استیکر از نوع ضد آب و قابل شست وشو بوده و بدین ترتیب، در صورت کثیفی و خاک گرفتگی به آسانی می توانید آن را با یک پارچه نرم نم دار تمیز کنید. استیکر لپ تاپ کد JK08 پنل پشتی و بعلاوه همه دکمه های لپ تاپ را پوشش می دهد و نصب آسانی نیز دارد. بعلاوه برای خارج کردن آن از روی لپ تاپ می توانید از باد گرم سشوار بهره ببرید. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به حروف فارسی درج شده با فونتی بزرگ روی برچسب کیبورد اشاره نمود که کاربران با استفاده از آن به راحتی می توانند به فارسی تایپ نمایند.

استیکر لپ تاپ کد JK08 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ و کیبورد کد sp-ace01 به همراه برچسب حروف فارسی

استیکر لپ تاپ کد sp-ace01، یکی دیگر از محصولات پرفروش و مجذوب نماینده فروشگاه آنلاین خبرنگاران است که تم رنگی سرمه دارد و همراه با رنگ بنفش تیره ، تصویر بسیار زیبایی از کهکشان را ایجاد نموده اند. این استیکر به خوبی به بدنه پشتی لپ تاپ شما می چسبد و با پوشش کاملی که ارائه می دهد، خیال شما را از بابت محافظت از بدنه لپ تاپ راحت می نماید. استیکر لپ تاپ و کیبورد کد sp-ace01 را می توان برای همه لپ تاپ با هر ابعاد و مقدار ای استفاده کرد. ابعاد این محصول 30x10x0.01 میلی متر است و وزنی 1 گرمی دارد.

استیکر کیبورد این محصول نیز حروف فارسی دارد که با فونت بسیار بزرگی روی آن درج شده تا کاربران مسئله ای از بابت تایپ کردن به زبان فارسی نداشته باشند. این محصول از کاغذ ضدآب و قابل شست وشو فراوری شده که به راحتی می توانید در صورت کثیفی آن را تمیز کنید. نصب این استیکر بسیار آسان است و برای خارج کردن آن از روی بدنه لپ تاپ می توانید از باد گرم سشوار یاری بگیرید.

استیکر لپ تاپ کد sp-ace01 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ و کیبورد کد bt-mn 01 به همراه برچسب حروف فارسی

اگر از علاقه مندان به کاراکتر بتمن هستید و یا خواهر یا برادری دارید که این شخصیت را بسیار دوست دارند، می توانید استیکر لپ تاپ و کیبورد کد bt-mn 01 به همراه برچسب حروف فارسی را به عنوان یکی از گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این استیکر تم خاکستری و مشکی دارد و عکس بتمن نیز باکیفیت بسیار بالایی روی آن چاپ شده است. استیکر لپ تاپ و کیبورد کد bt-mn 01 را می توان برای هر لپ تاپی با هر مقدار ای مورد استفاده قرار داد. این محصول چسبندگی بسیار خوبی دارد و احتیاج نیست نگران شل شدن چسب آن در طول زمان باشید. ابعاد این محصول 30x10x0.01 میلی متر است و وزنی 1 گرمی دارد.

استیکر لپ تاپ و کیبورد کد bt-mn 01 به سادگی به پشت لپ تاپ و کیبورد آن می چسبد و ضد آب نیز است تا احیانا اگر دستان شما هنگام استفاده از لپ تاپ خیس باشد، هیچ آسیبی به سیستم شما وارد نگردد. روی برچسب کیبورد این محصول، حروف فارسی درج شده تا به راحتی و بدون هیچ مسئله ای بتوانید به فارسی تایپ کنید. استفاده از این استیکر بعلاوه مقاومت بدنه لپ تاپ شما را در برابر خط وخش های احتمالی بسیار بالا می برد. نصب این محصول بسیار آسان است و برای خارج کردن آن نیز می توانید از سشوار بهره ببرید.

استیکر لپ تاپ کد bt-mn 01 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

استیکر لپ تاپ راتیانا مدل space16 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

در نهایت به معرفی و آنالیز استیکر لپ تاپ راتیانا مدل space16 می پردازیم که نمایی از کره زمین را با تم سرمه ای بسیار مجذوب نماینده و زیبا نشان می دهد. این استیکر برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی مناسب است و چسبندگی بسیار قوی نیز دارد. حروف فارسی با فونتی بزرگ روی برچسب کیبورد این محصول درج شده تا کاربران مسئله ای از بابت تایپ کردن نیز نداشته باشند. کاغذ این استیکر ضد آب است و در صورت کثیفی می توان آن را با پارچه نم دار تمیز کرد. این استیکر وزنی 100 گرمی دارد و ابعاد آن 38x26 میلی متر است.

نصب این محصول روی لپ تاپ بسیار آسان است و به راحتی نیز می توانید با بهره گیری از باد سشوار آن را از روی لپ تاپ خارج کنید. در نهایت باید به پوشش همه جانبه این محصول روی بدنه و کیبورد لپ تاپ اشاره کنیم که مقاومت آن را در برابر خط وخش های احتمالی بسیار بالا می برد.

استیکر لپ تاپ راتیانا مدل space16 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچ به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900 تومان

مشاهده و خرید

سخن پایانی

اگرچه استیکرهای لپ تاپ در طرح ها و رنگ های بسیار زیادی در فروشگاه دیجی کلا موجود هستند اما در این مقاله به معرفی و آنالیز 10 استیکر لپ تاپ و کیبورد پرطرفدار و مجذوب نماینده پرداختیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، خرید بسیار خوبی را از فروشگاه آنلاین خبرنگاران تجربه کنید.

آیا شما از استیکرهای لپ تاپ و کیبورد استفاده می کنید؟ لطفاً نظرات و تجربیات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

استیکر لپ تاپ کد sp-ace02 به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900

تومان

استیکر لپ تاپ مدل panda kheng 06 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچ به همراه برچسب حروف فارسی کیبورد

38,900

تومان

خرید استیکر لپ تاپ و کیبورد از خبرنگاران

مشاهده همه

سوالات متداول

استیکر لپ تاپ چیست؟

استیکر لپ تاپ در واقع همان برچسبی است که با طرح و رنگ های مختلف پشت بدنه مانیتور و بعلاوه روی دکمه های کیبورد آن قرار می گیرد.

فواید استفاده از استیکر لپ تاپ چیست؟

از جمله فواید استفاده از استیکر لپ تاپ می توان به زیبایی و محافظت بیشتر از بدنه آن اشاره نمود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1623

به "10 استیکر لپ تاپ و کیبورد برای سلایق خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استیکر لپ تاپ و کیبورد برای سلایق خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید