ترافیک سنگین در هراز و کندوان و باران در فیروزکوه، جاده چالوس و هراز یک طرفه می گردد

به گزارش مجله پزشکی، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به ترافیک سنگین در هراز، کندوان و فیروزکوه، گفت: محور کندوان امروز چهارم خرداد و فردا و محور هراز روز آینده یک طرفه می گردد.

ترافیک سنگین در هراز و کندوان و باران در فیروزکوه، جاده چالوس و هراز یک طرفه می گردد

به گزارش گروه مالی محور کندوخبرنگاران، ایمان محرابی نیا در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کندوان راستا جنوب به شمال در بیلقان و وینه سنگین است، در این جاده در مقاطع پل خواب، پل زنگوله و ارنگه ترافیک نیمه سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها ادامه داد: طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری ترافیک در محور فیروزکوه راستا جنوب به شمال محدوده شهر دماوند سنگین است.

وی اضافه نمود: همچنین در محور فیروزکوه راستا جنوب به شمال محدوده شهر دماوند ترافیک سنگین داریم.

محرابی نیا ادامه داد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز راستا جنوب به شمال محدوده گالری امامزاده هاشم، نیمه سنگین و در محدوده پلور سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده جاجرود، از تردد روان در راستا رفت و برگشت آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت اطلاع داد.

وی گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین در مقاطع پل فردیس، مهرویلا و گلدشت سنگین است.

* در جاده های استان های شمالی بارش داریم

محرابی نیا با اشاره به بارش باران در محور فیروزکوه، اضافه نمود: در محور های چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اضافه نمود: در بعضی جاده های استان های اردبیل، مازندران، گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش باران داریم.

* افزایش ترافیک در جاده ها

وی اعلام کرد: بر اساس اطلاعات حاصل از رصد 2283 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها در شبانه روز گذشته تردد نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.8 بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی

محرابی نیا اظهار کرد: در حال حاضر جاده شهداد - نهبندان در استان کرمان، محور قزوین - همدان، محور فرعی شمشک - دیزین، جاده رامیان - اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان و محور خرم آباد - پلدختر واقع در استان لرستان به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

* آزادراه کرج-تهران پرترافیک ترین جاده کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در شبانه روز گذشته، آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج پرترافیک ترین جاده کشور بود.

* محدودیت ترافیکی جاده های منتهی به شمال در تعطیلات عید فطر

وی گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز چهارم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت دوراهی شهرستانک و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع است، با اعلام پلیس راه در محل، تردد از ساعت 08:00 امروز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از کرج، دوراهی شهرستانک و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا اظهار کرد: تردد خودرو از ساعت 13 روز های پنجم، هشتم و نهم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام پلیس راه درمحل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روز های مذکور تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

* هراز فردا یک طرفه می گردد

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار کرد: در محور هراز تردد انواع وانت از ساعت 8 روز های پنجم و نهم خرداد تا ساعت 2 بامداد روز بعد از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

وی اضافه نمود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه 5 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت 16 روز دوشنبه 5 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 6 خرداد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

محرابی نیا اظهار کرد : تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز آدینه 9 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 10 خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 روز آدینه مورخ 9 خرداد تا ساعت 2 بامداد روز 10 خرداد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها یادآور شد: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 10 خرداد در محور های هراز، کندوان، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

* محدودیت تردد ناوگان سنگین در جاده های منتهی به شمال کشور

وی اعلام کرد: در محور کندوان تردد کامیون و تریلر کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلر ها کماکان ممنوع است.

محرابی نیا اضافه نمود: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 12 روز سه شنبه 6 خرداد در محور هراز ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 روز چهارشنبه هفتم خرداد تا ساعت ساعت 12 روز شنبه 10 خرداد در محور هراز ممنوع است.

وی اعلام کرد: در محور فیروزکوه تردد تریلر ها غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز شنبه سوم خرداد از راستا جنوب به شمال محور فیروزکوه ممنوع است؛ همچنین تردد تریلر غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز های 5 و 9 خرداد از راستا شمال به جنوب محور قائم شهر به فیروزکوه و تهران ممنوع است.

محرابی نیا اضافه نمود: در محور های مشهد-قوچان-شیروان-بجنورد-آشخانه-جنگل گلستان و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 7 الی 22 روز های 4، 5 و 9 خرداد ممنوع است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز های چهارم، پنجم و نهم خرداد ممنوع است.

وی اضافه نمود: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز های چهارم و پنجم خرداد همچنین از ساعت 8 تا 24 روز آدینه 9 خرداد ممنوع است.

محرابی یا اعلام کرد: در محور سلفچگان-قم، باند رفت به سمت قم تردد تریلر و کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روز های 4 و 5 خرداد ممنوع است و راستا جایگزین آزادراه ساوه- تهران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 439

به "ترافیک سنگین در هراز و کندوان و باران در فیروزکوه، جاده چالوس و هراز یک طرفه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در هراز و کندوان و باران در فیروزکوه، جاده چالوس و هراز یک طرفه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید