جام ملت ها برای گومز تمام شد، غیبت احتمالی شواینی و خدیرا در مرحله نیمه نهایی

به گزارش مجله پزشکی، مصدومیتی که مهاجم تیم ملی آلمان در جریان بازی برابر ایتالیا به آن دچار شد، شانس همراهی ژرمن ها در مراحل باقی مانده یورو 2016 را از او گرفت.

جام ملت ها برای گومز تمام شد، غیبت احتمالی شواینی و خدیرا در مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، نتایج عکسبرداری های انجام شده از پای ماریو گومز نشان می دهد که مهاجم تیم ملی آلمان تا خاتمه جام ملت های اروپا دیگر نمی تواند برای ژرمن ها به میدان برود.

گومز در دقیقه 72 بازی شب گذشته (شنبه) تیم ملی آلمان برابر ایتالیا در سومین ملاقات از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد. اکنون با معاینات انجام شده روی پای مهاجم پیشین بایرن مونیخ تعیین شده که همسترینگ او پاره شده است.

به همین دلیل اتحادیه فوتبال آلمان بیانیه ای منتشر نموده است که در آن آمده: انجام یک بازی دیگر برای ماریو گومز در یورو 2016 غیرممکن است.

یورو در شرایطی برای ماریو گومز به خاتمه رسید که دو هم تیمی او در خط میانی آلمان، باستین شواین اشتایگر و سامی خدیرا نیز مصدوم هستند و طبق گفته یواخیم لو، سرمربی ژرمن ها بعید است که به بازی پنجشنبه آلمان در مرحله نیمه نهایی برسند. علاوه بر این آلمان یک مهره کلیدی دیگر خود در خط دفاع یعنی متس هوملس را هم به دلیل دواخطاره شدن در اختیار ندارد.

غیبت گومز می تواند ضربه سنگینی به تیم ملی آلمان بزند چرا که او تنها مهاجم نوک واقعی ژرمن ها است.

لو در این خصوص گفت: از دست دادن بازیکنان مهم مان اتفاق تلخی است به خصوص در این مقطع حساس از تورنمنت. من برای این بازیکنان به خصوص ماریو متأسفم. او در یورو بازی های خوبی ارائه و به تیم ما یاری های فراوانی کرد اما نه فقط با گل هایش. ما باید شرایط جدید را بپذیریم و گزینه های جدید پیدا کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 89

به "جام ملت ها برای گومز تمام شد، غیبت احتمالی شواینی و خدیرا در مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت ها برای گومز تمام شد، غیبت احتمالی شواینی و خدیرا در مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید