خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با بیان این که خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند، اضافه نمود: خبرنگاران همواره در شرایط مختلف اقدام به تولید محتوا کرده و در دل حوادث، حضور موثری دارند.

خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند

دکتر جعفر محسنی در آستانه روز خبرنگار، در دیدار با خبرنگاران خبرنگاران و ایکنای آذربایجان شرقی، به اهمیت کار رسانه ها در جهان کنونی و به ویژه شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: خبر از ریشه نبا به معنی آگاهی دادن بوده و به نوعی از رسالت پیامبران است.

وی با بیان این که از زحمات اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران خبرنگاران و ایکنا قدردانیم که در راستای تولید محتوا و ارتقای آگاهی و فرهنگ جامعه تلاش می کنند، ادامه داد: امید است در این جهت بیش از پیش تاثیرگزار بوده و قدم های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت های خبری و مجازی در دوران کرونا، گفت: هنوز زمان اتمام بیماری کرونا و آینده آن معلوم نبوده و بر این اساس، فعالیت های مجازی و خبری پررنگ شده و بسیار اهمیت یافته است.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان نیز در این دیدار با تبریک به مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روزخبرنگار، اظهار کرد: بر خود وظیفه می دانم که از زحمات دست اندرکاران خبرنگاران-آذربایجان شرقی قدردانی کنم.

احد حاجی بلند با بیان این که به نظر می رسد خبرنگاران به اوج بلوغ و شکوفایی خود رسیده است، گفت: خبرنگاران نسبت به مناسبت های ملی و مذهبی حساس بوده و این مناسبت ها را هرگز مورد غفلت قرار نداده و به وظایف خود در حوزه تولید محتوا و فرهنگ سازی همواره عمل کرده است.

وی با بیان این که فعالیت های موثر خبرگزاری خبرنگاران-آذربایجان شرقی مرهون تیم خبرنگاری این مجموعه و همچنین حمایت های رییس سازمان جهاددانشگاهی از فعالیت های این خبرگزاری است، اضافه کرد: امید است در این جهت بتوانیم به رسالت های خود عمل کرده و بیش از پیش در جهت تعالی و پیشرفت جامعه حرکت کنیم.

رباب تیموری، سردبیر خبرگزاری خبرنگاران-منطقه آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به بیان عملکرد و ارایه گزارشی از فرایند فعالیت این خبرگزاری پرداخت.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان در ادامه این دیدار از خبرنگاران و عکاسان خبرنگاران و ایکنا تجلیل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 شهریور 1402 بروزرسانی: 30 شهریور 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 560

به "خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران در هر شرایطی پای کار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید