خبرنگاران مردم از سفر به یزد پرهیز نمایند

به گزارش مجله پزشکی، یزد - خبرنگاران- جانشین رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد با اشاره به اینکه شیوع این بیماری در مناطق مختلف جدی است از هموطنان خواست از سفر به این استان پرهیز نمایند، زیرا هیچ گونه خدماتی تا ریشه کنی ویروس یادشده به مسافران و گردشگران ارائه نمی گردد.

خبرنگاران مردم از سفر به یزد پرهیز نمایند

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی استانداری یزد،احمد ترحمی اضافه کرد: پیغام مردم یزد این است لطفا در منزل بمانید و به شهر میراث جهانی سفر نکنید، استان در شرایط کنونی آمادگی پذیرش مسافر را ندارد، همه بناهای تاریخی، گردشگری و موزه های یزد هم تعطیل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد اظهار کرد: در نوروز سال 99 امکان پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در قالب کمپ، مدارس آموزش و پرورش، استادیوم ها، مهمانسراها، مسافرخانه ها و امثال آن هم وجود ندارد.

ترحمی خاطر نشان کرد: همچنین امکان برپایی چادر در هیچ نقطه از استان نیست و با توجه به اینکه مردم در خانه خود را قرنطینه کردند از هموطنان می خواهم آنها نیز در خانه های خود بمانند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: با عادی شدن شرایط , شهر میراث جهانی یزد و این کهن دیار با پوشیدن رخت سلامت بتواند میزبانی شایسته برای همه ایرانیان از سراسر کشور باشد.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد می گوید : تعداد مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع آن تا به امروز به 540 نفر در استان رسید که آزمایش 69 نفر در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شد.

ابراهیم سلمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: تا به امروز هزار و 749 نفر با علایم مسائل تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند که از این تعداد نمونه یک هزار و 56 نفر برای تایید نهایی به آزمایشگاه ارسال شد.

به گفته وی از شهروندان انتظار می رود از رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر و نیز سفر خودداری نمایند و برای کاهش ابتلا به بیماری در خانه بمانند، زیرا رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه های کادر درمانی و پزشکان در مبارزه با این ویروس، تنها راه چاره مبارزه با آن است.

تا به امروز 54 نفر در استان یزد بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 280

به "خبرنگاران مردم از سفر به یزد پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم از سفر به یزد پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید