دعوت تیم های ملی فوتسال هلند و آذربایجان به ایران

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برنامه هایی را برای آماده سازی در نظر گرفته است. این تیم در نظر دارد در فیفادی بهمن تورنمنت سه جانبه ای را با حضور تیم های آذربایجان و عراق برگزار کند. قرار است این تورنمنت به مناسبت افتتاح سالن بین المللی صدرا در شیراز برگزار گردد.

دعوت تیم های ملی فوتسال هلند و آذربایجان به ایران

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

کمیته فوتسال همچنین قصد داشت تیم ملی هلند را به این تورنمنت دعوت کند که ظاهراً هلندی ها در آن تاریخ برنامه دیگری برای خودشان دارند.

داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در مصاحبه با خبرنگاران، در این خصوص گفت: عراق و آذربایجان را برای حضور در تورنمنت بهمن ماه دعوت نموده ایم. با هلند هم مذاکره کردیم که اعلام کردند در آن تاریخ درگیر بازی دیگری هستند.

وی اضافه کرد: از هلندی ها دعوت کردیم اسفندماه و قبل از اعزام تیم ملی به جام ملت های آسیا به ایران بیایند و با آنها ملاقات کنیم. منتظر خاتمه تعطیلات سال نو و پاسخ هلند هستیم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا قرار است فروردین 1400 به میزبانی کویت برگزار گردد اما هنوز برگزاری این مسابقات قطعی نیست و خبرهایی از لغو جام ملت های آسیا و جام جهانی فوتسال منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 769

به "دعوت تیم های ملی فوتسال هلند و آذربایجان به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت تیم های ملی فوتسال هلند و آذربایجان به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید