روز کشتی را به رسمیت بشناسید

به گزارش مجله پزشکی، اتحادیه جهانی کشتی از جامعه کشتی جهانی خواست تا روز جهانی کشتی را به رسمیت بشناسند.

روز کشتی را به رسمیت بشناسید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اتحادیه دنیای کشتی در خبری که بر روی سایت رسمی خود قرار داده، از تمامی جامعه کشتی دنیا خواسته است که روز 23 ماه می میلادی (شنبه 3 خرداد ماه) به عنوان روز دنیای کشتی به رسمیت بشناسند.

البته اتحادیه دنیای کشتی چند سال پیش این روز را به عنوان روز دنیای کشتی اعلام نموده و سال جاری از تمامی جامعه کشتی به ویژه کشتی گیران، داوران، مربیان و طرفداران خواسته است که عکس ها و فیلم های مرتبط با کشتی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اتحادیه دنیای در این مورد گفته است: جشن رسانه های اجتماعی با موضوع به رسمیت شناختن روز دنیای کشتی در روز شنبه 3 خردادماه شروع و تا خاتمه ماه می میلادی ادامه خواهد داشت تا این ماه به ماه کشتی در دنیا شناخته گردد.

نناد لالوویچ رئیس اتحادیه دنیای کشتی در اینباره گفت: این روز کشتی برای شما ورزشکاران، طرفداران، مربیان، داوران، پزشکان، مادران و پدران است. ورزش کشتی را تجربه کنید و آن را با ما و خانواده کشتی با #ThisIsWrestling به اشتراک بگذارید.

اگرچه ویروس کرونا مانع حضور جامعه کشتی بر روی تشک شده، اما هنوز شور و شوق زیادی در خصوص مسابقات انتخابی المپیک، مسابقات قاره ای و دنیای وجود دارد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 444

به "روز کشتی را به رسمیت بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز کشتی را به رسمیت بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید