تور ایتالیا ارزان: رکورد ویژه کاپیتان تیم ملی فوتسال ایتالیا برابر ایران

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران، یکی از بازیکنان ویژه ملاقات تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا الکس مرلیم بود؛ بازیکن 35 ساله و برزیلی الاصل که مقابل ایران صدمین بازی ملی خود را با پیراهن تیم ایتالیا تجربه کرد.

تور ایتالیا ارزان: رکورد ویژه کاپیتان تیم ملی فوتسال ایتالیا برابر ایران

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مرلیم در این مسابقه یک گل زد و یک پاس گل داد تا در شبی که ایتالیا با نتیجه 4 به 6 برابر ایران باخت، یکی از نفرات شاخص تیمش باشد.

مرلیم که در تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال بازی می نماید، در حاشیه مسابقه با ایران با دریافت پیراهن شماره 100 از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا و سرمربی تیم ملی این کشور مورد تقدیر نهاده شد.

کاپیتان تیم ملی ایتالیا در این خصوص به شبکه Raisport گفت: رسیدن به 100 بازی ملی برای من مایه افتخار است. خدا را شکر می کنم.

وی ادامه داد: ما آماده سازی خوبی برای مسابقات قهرمانی اروپا انجام می دهیم. تیم جوانی هستیم اما تیم های اروپایی را شکست داده ایم و در جام جهانی هم سابقه بازی داریم. مربی بسیار خوبی هم داریم.

به گزارش خبرنگاران، دومین ملاقات تیم ملی فوتسال ایران و ایتالیا از ساعت 19:30 امروز در سالن شهر سالسوماجوره برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1488

به "تور ایتالیا ارزان: رکورد ویژه کاپیتان تیم ملی فوتسال ایتالیا برابر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: رکورد ویژه کاپیتان تیم ملی فوتسال ایتالیا برابر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید