زمان حضور عزت اللهی در ایران تعیین شد ، تصمیم مهم در مورد پیشنهاد پرسپولیس و استقلال

به گزارش مجله پزشکی، هافبک ملی پوش فوتبال ایران شش ماه با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد که جدایی او را سخت نموده است.

زمان حضور عزت اللهی در ایران تعیین شد ، تصمیم مهم در مورد پیشنهاد پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگاران در هفته های اخیر یکی از بازیکنانی که بحث حضورش در فوتبال ایران وجود داشت، سعید عزت اللهی بود. هافبک میانی تیم ملی که شش ماه از قراردادش با وایله دانمارک به جای مانده و به همین علت برای انتقال به باشگاهی نو باید رضایتنامه خود را دریافت کند. پرسپولیس ابتدا با عزت اللهی وارد مذاکره شد. بازیکنانی در پرسپولیس هستند که ارتباط نزدیکی با عزت اللهی دارند و همین عاملی شد تا خیلی ها بگویند کار سعید برای پوشیدن پیراهن قرمز تمام شده است.

از طرفی دیگر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم علت دیگری برای توافق احتمالی عزت اللهی با این تیم بود. برای سعید مهم بود به تیمی برود که بیشتر دیده گردد و لیگ قهرمانان آسیا می توانست برترین بهانه برای سرخپوش شدن عزت اللهی باشد. با این حال مذاکرات طرفین به علت سفر مدیران وایله با تأخیر رو به رو شد و همین موضوع پای تیم های دیگر را به انتقال سعید باز کرد.

استقلال دومین تیمی بود که برای جذب عزت اللهی اقدام کرد. آنها با تکیه بر ارتباطی که جواد نکونام با سعید داشت، برای انتقال او دست به کار شدند و پیشنهادهایی هم دادند. نکونام زمانی که در فولاد هم حضور داشت، برای جذب سعید به باشگاه وایله نامه زد اما در نهایت پیروز نشد ستاره خط میانی تیم ملی را به خدمت بگیرد. جالب اینکه سعید مستقیم با تیم های خواهانش صحبت کرد و شرایط مد نظر خودش را به آنها گفت. البته عزت اللهی در تمام این تماس ها، حضورش در ایران را منوط به رضایت وایله دانست.

سپاهان سومین تیمی بود که وارد کارزار شکار عزت اللهی شد. مدیریت این باشگاه مذاکراتی با عزت اللهی انجام داد تا شاید بتواند او را به حضور در اصفهان راضی کند. اتفاقی که در نهایت و تا اینجای کار برای هیچیک از تیم های ایرانی رخ نداده. وایله وقتی دید سه تیم مدعی فوتبال ایران عزت اللهی را می خواهند، رقم رضایتنامه را سه برابر افزایش داد و همین مسأله باعث شد تا انتقال سعید به لیگ ایران فعلاً منتفی گردد.

وایله از مدت ها قبل پیشنهاد تمدید دو ساله و نیمه قرارداد را به سعید عزت اللهی داده و با توجه به باقی ماندن شش ماه از قرارداد او، تا سه سال بعد بتواند او را در ترکیب خود حفظ کند. سعید اما به پیشنهاد تمدید با وایله پاسخی نداده و می خواهد شش ماه دیگر برای این تیم بازی کند تا قراردادش تمام گردد. در این بین و برای بازیکنانی که چنین شرایطی را تجربه نموده اند، مشکلاتی پیش آمده و احتمالاً این اتفاقات را عزت اللهی هم سپری خواهد نمود.

اغلب باشگاه ها وقتی می بینند بازیکن مورد نظرشان به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی می دهد، برای چند هفته او را از ترکیب و برنامه های سرمربی کنار می گذارند تا شاید او را مجاب نمایند پای برگه قرارداد را امضا بزند. این اتفاق شاید برای سعید در وایله هم رقم بخورد اما عزت اللهی حالا که بحث حضورش در لیگ ایران منتفی شده، می خواهد تا سرانجام قرارداد در وایله بماند و در زمستان و به عنوان بازیکن آزاد پیراهن تیم نوی را بپوشد.

این اتفاق شاید به شرایط مناسب سعید در تیم ملی ضربه بزند اما امیر قلعه نویی و کادرفنی اش هم خوب می دانند که اگر عزت اللهی در هفته های ابتدایی لیگ دانمارک در ترکیب قرار نگرفت، فقط به خاطر جواب منفی به پیشنهاد تمدید با وایله است. وگرنه سعید یکی از بازیکنان باکیفیت وایله محسوب می گردد که در خط میانی این تیم یک فرمانده و لیدر است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1682

به "زمان حضور عزت اللهی در ایران تعیین شد ، تصمیم مهم در مورد پیشنهاد پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان حضور عزت اللهی در ایران تعیین شد ، تصمیم مهم در مورد پیشنهاد پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید