سفر با سفینه های زمینی و مدرن مرسدس بنز

به گزارش مجله پزشکی، اتوبوس های سری Tourrider Business و Tourrider Premium مرسدس بنز از جمله مدل هایی محسوب می شوند که به طور خاص برای بازار آمریکای شمالی طراحی شده اند و به عنوان مدل های بیزنس کلاس و فرست کلاس حمل و نقل زمینی معروف هستند. طراحی بدنه هر دو مدل با هویت آشنای مرسدس بنز که در نمای جلو و فرم چراغ ها و جلوپنجره مشهود است و در نهایت سادگی و با تاکید بر ملاحظات خاص آئرودینامیک شکل گرفته است.

سفر با سفینه های زمینی و مدرن مرسدس بنز

طراحی آینه های جانبی از جمله نکات قابل توجه در نسل نو اتوبوس های مسافرتی Tourrider مرسدس محسوب می گردد که با هدف تسلط دید هر چه بهتر راننده به محیط پیرامون خود طراحی شده اند که با مجموعه ای از دوربین های جلو، پشت و جانبی دید کاملی را برایش فراهم می نمایند.

قبلی 1 از 5 بعدی

با طول کلی 13.92 متر و فضای داخلی وسیع که حتی امکان ورود ویلچر را به وسیله بالابرندهای مخصوص فراهم می کند، می توان گفت هیچ محدودیت نشیمن و ترددی را در داخل کابین این دو مدل احساس نخواهید کرد. در مدل Tourriders جایگاه های فوق العاده راحت Travel Star Eco تعبیه شده، اما نسخهٔ Tourrider Premium مجهز به جایگاه های مبلهٔ لوکس Travel Star Xtra با روکش ضدتعریق بوده که تضمین نماینده سفری فوق العاده هستند.

شرکت های حمل و نقلی که مدل های Tourriders را سفارش می دهند می توانند گزینه های مختلفی را برای تریم پارچه، رنگ، دکوراسیون، دوخت و سایر آپشن های جایگاه و تریم داخل کابین انتخاب نمایند که همگی از برترین متریال موجود هستند؛ ضمن آنکه در مقابل سایش و خراش و پارگی بسیار مقاوم بوده، شستشوی آن نیز بسیار راحت است. برای هر دو جایگاه کنارهم، دو سوکت USB و برق 110 ولت که به صورت مرکزی در بین جایگاه های نصب شده، در نظر گرفته شده تا مسافران دغدغه ای از نظر شارژ گوشی موبایل و لپ تاپ خود در طول سفر نداشته باشند.

قبلی 1 از 4 بعدی

در سفرهای شبانه، نوارهای LED با نور محیطی ملایم و قابل تنظیم وجود دارد. بعلاوه، برای مسافرانی که ترجیح می دهند از درخشش ستارگان آسمان لذت ببرند یک سقف شیشه ای پانوراما به صورت آپشن در مدل Tourrider Premium قابل سفارش است. سیستم تهویه مرکزی اتوبوس های مرسدس ضمن تامین آسایش مسافران با فیلترهای متعدد اقدام به بوزدایی، خوشبوسازی و تخلیه هوای مانده داخل کابین می کند.

در اتوبوس های سری Tourrider سیستم های یاری راننده پیشرفته مانند رادار دستیار جانبی Sideguard Assist با امکان تشخیص عابر پیاده، راننده را در خصوص اجسام متحرک (مانند عابر پیاده یا دوچرخه سوار) یا اشیاء ثابت مطلع می کند. این سامانه هوشمند به همراه سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی ایمنی فوق العاده ای را برای این سفینهٔ زمینی فراهم می کند.

باید بدانید که نیروی محرک در این اتوبوس ها از یک موتور شش سیلندر خطی 12.8 لیتری 450 اسب بخار قدرت (457 اسب بخار در 336 کیلووات و 4500 پوند فوت (2300 نیوتن متر) گشتاور تامین می گردد. شرکت های حمل و نقل آمریکایی و اروپایی از جمله مشتریان جدی این دو مدل مرسدس بنز هستند.

خرید و فروش و قیمت اتوبوس و ماشین سنگین

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1515

به "سفر با سفینه های زمینی و مدرن مرسدس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با سفینه های زمینی و مدرن مرسدس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید