فیروز کریمی: تراکتور برای بازی با استقلال 10 غایب دارد

به گزارش مجله پزشکی، تهران (پانا) - سرمربی تراکتور تبریز از غیب تعداد زیادی از بازیکنانش در ملاقات مقابل استقلال اطلاع داد.

فیروز کریمی: تراکتور برای بازی با استقلال 10 غایب دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت a5 از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال، گفت: به لحاظ آمادگی، تیم در شرایط مطلوبی قرار گرفته است اما مشکلاتی هم داریم. در کل، نسبت به موجودیت مان شرایط مناسبی داریم و از شانسِ بد ما، تیم حریف کم ترین مصدوم و محروم را دارد و حتی یاران رفته این تیم هم برگشته اند.

وی اضافه نمود: هواداران به من می گویند که شما همواره واقعیت ها را می گویید و الان هم می گویم تراکتور به چهار گروه حاضران، غایبان، مصدومان و محرومان تقسیم شده است. غایبان که اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و سعید واسعی هستند. گروه مصدومان هم شامل محمدرضا خانزاده و حمید بوحمدان می گردد و شرایط پیمان بابایی هم هنوز معین نیست. بعلاوه اکبر ایمانی، مهدی تیکدری و میثم تیموری هم در گروه محرومان هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: اگر یک دروازه بان هم به این جمع اضافه کنیم، یک تیم آرمانی غایب داریم، اما بقیه بازیکنان مان هستند که با آنها کار کردیم. در طول هفته گذشته صبح و عصر تمرین داشتیم و بیکار ننشسته ایم. با تمام توان کار کردیم اما نبود حتی یک نفر از این بازیکنان، می تواند در یک تیم دردسرساز گردد که ما 10 بازیکن را نداریم. ان شاءالله بتوانیم یک بازی قابل قبول را ارائه بدهیم.

فیروز کریمی با اشاره به پیروزی مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: پیش از بازی با ذوب آهن، ما یک و نیم جلسه تمرین کردیم و فرایندی که با رسول خطیبی داشتیم، ادامه دادیم. در پیروزی مقابل ذوب آهن همان قدر که من در کنار خط سهیم بودم، رسول خطیبی هم سهم داشت. او هم برای تیم زحمت کشیده و من نتیجه آن را برای جفت مان می دانم. من در یک مقطع هم در کنار تراکتور بودم اما آن یک جلسه فرایند قبلی را تکمیل کرد. این برد در روحیه بچه ها هم تأثیر مثبتی گذاشته است.

وی توضیح داد: شرایط، شرایط سختی است و یک جدول مشکل با رقبایی تا دندان مسلح مقابل مان حضور دارند. ان شاءالله با یاری خدا با اضافه شدن بازیکنان مان از پس کار بربیاییم. ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و با تمام قوا به ملاقات رقبا می رویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص ملاقات مقابل استقلال، گفت: شرایط استقلال الان شرایط مناسبی است و در چهار، پنج بازی اخیر نتایج خوبی گرفته اند، اما بچه ها در تمرینات عملکرد خوبی دارند و یک تعداد بازیکن جوان هم داریم که خیلی با انگیزه هستند. اگر عظیم ترهای تیم هم حضور داشتند من به جوانان نگاه ویژه ای داشتم، اما الان توفیق اجباری شده که بازیکنان جوان مان را محک بزنیم. ان شاءالله آنها هم از این فرصت استفاده نمایند، چون آینده متعلق به جوانان است. سعی می کنیم از این بازیکنان به برترین شکل استفاده کنیم تا در سال های آینده دست تراکتور از بابت بازیکن باز باشد.

کریمی با بیان اینکه دعای خیر هواداران پشت تراکتور است، گفت: تعطیلی 10، 11 روزه به ما فرصت می دهد تا تیم مان را تکمیل کنیم. تا آن زمان، یک سری تمرینات و تمهیدات می تواند به ما یاری کند. شاید تجربه مربی گری به ما فرصت بدهد که از این تمهیدات استفاده کنیم و نتایج خوبی بگیریم تا پس از این تعطیلات یک تیم خوب را روانه میدان کنیم.

وی اضافه نمود: هواداران تراکتور خودشان بهتر از هر کسی اهل تجزیه و تحلیل هستند. ما یک شرایط خاص و فوق العاده سختی داریم. حیف که از حضور هواداران محروم هستیم. ان شاءالله این بیماری منحوس از دنیا ریشه کن گردد. امیدوارم هواداران هم ما را دعا نمایند، اما شرایط سختی است. این نوید خداوند متعال است که پس از روزهای سخت، روز خوب در انتظارتان است. منتظر دعای خیر هواداران هستیم و ان شاءالله ما هم به روزهای خوب خود بازخواهیم گشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1162

به "فیروز کریمی: تراکتور برای بازی با استقلال 10 غایب دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیروز کریمی: تراکتور برای بازی با استقلال 10 غایب دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید