قیمت کمتر گلکسی زد فلیپ 3 در یک افشاگری دیگر تکرار شد

به گزارش مجله پزشکی، بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) از گوشی های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی خواهد کرد. گفتنی است طی هفته های گذشته شایعه هایی در رابطه با قیمت پایین تر این گوشی ها نسبت به نسل قبلی آن ها منتشر شده و حالا یکی از افشاگران مدعی شده که گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت 1250 دلار به دست کاربران می رسد.

قیمت کمتر گلکسی زد فلیپ 3 در یک افشاگری دیگر تکرار شد

این افشاگر مدعی شده که این قیمت مربوط به مدل مبتنی بر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است و اگر سامسونگ برای این گوشی مانند نسل قبلی آن عمل کرده باشد، احتمالا کاربران به غیر از این مقدار رم و حافظه داخلی حق انتخاب دیگری نخواهند داشت. برای مقایسه باید بگوییم که نسل قبلی این گوشی تاشو با قیمت 1450 دلار راهی بازار شد.

اگرچه این افشاگر گفته که فعلا نمی توانیم به این قیمت اطمینان صد در صدی داشته باشیم، اما همان طور که گفتیم در رابطه با قیمت پایین تر گوشی های تاشوی سامسونگ چند شایعه و گزارش منتشر شده است. طبق یکی از این گزارش ها، هر دو گوشی تاشو تا 20 درصد ارزان تر از نسل قبلی خود هستند. بنابراین اگر قیمت 1250 دلاری گلکسی زد فلیپ 3 صحت داشته باشد، این گوشی نسبت به نسل قبلی حدود 13 درصد ارزان تر است.

روی هم رفته به لطف رندرها و اطلاعات فاش شده از این گوشی، با خیال راحت می توانیم درباره مشخصات و ویژگی های آن صحبت کنیم. مدتی قبل هم اسناد کمیسیون فدرال آمریکا ویژگی هایی مانند چیپست کوالکام و شارژ بی سیم این گوشی را تایید کرد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1127

به "قیمت کمتر گلکسی زد فلیپ 3 در یک افشاگری دیگر تکرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کمتر گلکسی زد فلیپ 3 در یک افشاگری دیگر تکرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید