فهرست سرمربی سرخ پوشان چه زمانی کامل می گردد؟

به گزارش مجله پزشکی، مدیران باشگاه پرسپولیس در تکمیل فهرست سرمربی خود ناکام بودند و باید هر چه سریعتر این چالش مهم را با موفقیت پشت سر بگذارند.

فهرست سرمربی سرخ پوشان چه زمانی کامل می گردد؟

مسوولان باشگاه پرسپولیس روز هایی سختی را سپری می نمایند و به نوعی عیار واقعی مدیریت رضا درویش در این باشگاه، در این روز ها سنجیده می گردد.

پرسپولیس اولین تیمی بود که جابجایی را آغاز کرد و در همان ابتدا هفت ستاره فوتبال ایران را جذب کرد تا به نوعی برنده جابجایی لقب بگیرد، اما از طرفی هنوز چند بازیکن از فهرست یحیی گل محمدی جذب نشده اند.

حدود یک ماهی است که تمرینات پرسپولیس برای فصل تازه آغاز شده است. سرمربی پرسپولیس همان ابتدا خواهان این بود که تیمش تکمیل گردد و سپس تمرینات برای فصل تازه استارت بخورد، اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی مجبور به آغاز تمرینات با تیم نیمه کاره خود شد.

به همین دلیل در شرایطی که کمتر از 20 روز دیگر به آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال به جای مانده هنوز فهرست نفرات پرسپولیس تکمیل نشده و این تیم به 2 بازیکن در پست هافبک دفاعی و مهاجم احتیاج دارد. این مشکل تا جایی پیش رفت که گل محمدی مجبور شد دو بازیکن مازادش یعنی شیرزاد تمیروف و رضا اسدی را به فهرست بازگرداند.

با این حال باشگاه در تمدید قرارداد بازیکن فهرست مازاد خود یعنی رضا اسدی هم ناکام بود. از طرفی تمیروف هم که در یک نیم فصل تنها یک گل برای سرخپوشان زد، به پرسپولیس بازگشته تا این تیم در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو نگردد.

یکی دیگر از موضوعات مهم برای گل محمدی، بحث کادرفنی بود. با توجه به جدایی سه تن از اعضای کادرفنی یعنی حمید مطهری، داوود فنایی و مظاهر رحیم پور، مدیریت باید سه مربی را جایگزین می کرد که به همین دلیل وسلی ننکا و په په لوسادا جذب شدند، اما جذب نفر سوم با یک ماه تاخیر انجام شد.

موضوع مهم دیگر برای گل محمدی، برگزاری یک اردوی با کیفیت بود، اما با این حال هماهنگی های لازم جهت برگزاری اردو لازم نشد تا نمره منفی دیگری در مدیریت درویش دیده گردد.

حالا مسوولان باشگاه باید در این شرایط تمام کوشش خود را به کار بگیرند و گام آخر که تکمیل تیم است را محکم بردارند تا سرخپوشان بتوانند دوباره در لیگ مدعی اصلی قهرمانی باشند.

البته یکی از گام های مثبت مدیران پرسپولیس، پرداخت بدهی ها در چند وقت اخیر بود. آن ها باید بدهی آنتونی استوکس و باشگاه شهر خودرو را پرداخت می کردند که پنجره جابجاییی باز گردد که این اتفاق هم رخ داد و پنجره باز شد. بعلاوه بخشی از بدهی های داخلی نیز تسویه شد تا مسئله ای برای ثبت قرارداد بازیکنان تازه وجود نداشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1518

به "فهرست سرمربی سرخ پوشان چه زمانی کامل می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست سرمربی سرخ پوشان چه زمانی کامل می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید