محکومیت واحد های صنفی متخلف در گلستان

به گزارش مجله پزشکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشکیل هزار و 103 فقره پرونده ،طی اجرای طرح نظارتی نوروز در استان اطلاع داد.

محکومیت واحد های صنفی متخلف در گلستان

به گزارش خبرنگار از ، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: درایام نوروز که افزایش تقاضای مردم برای خرید بیشتر شد طرح نظارتی نوروز نیز برای جلوگیری از تخلفات احتمالی مانند، گران فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و .. در گلستان اجرا یی شد.

عضو شورای قضائی استان گفت: این طرح که از تاریخ 16 اسفند 99 تا 15 فروردین اجرا شد گروه های گشت مشترک این اداره کل با همکاری بعضی از دستگاه ها برای هزار و 103 واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل دادند.

او اضافه نمود:متخلفین علاوه بر ضبط کالا، الزام به عرضه و فروش کالا، تعطیلی خط فراوری، لغو پروانه واحد، تعلیف موقت کارت بازرگانی و... به بیش از 44 میلیارد و 725 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت نیز محکوم شدند.

این مقام مسئول اضافه نمود: هرچند اصناف و متصدیان واحد های صنفی گلستان جزو منصف ترین افراد هستند، اما با معدود کسانی که قصد سوء استفاده از خرید های مردم را داشته اند برخورد جدی قانونی صورت گرفت.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، عدم صدور فاکتور، فروش کالای غیر بهداشتی، تاریخ مصرف گذشته و... مراتب را حضوری و یا به وسیله تلفن 135 یا سامانه اینترنتی 135 به تعزیرات حکومتی و یا با تلفن 124 به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش نمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1007

به "محکومیت واحد های صنفی متخلف در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت واحد های صنفی متخلف در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید