مراکز خرید آنکارا، معرفی مشهور ترین مراکز خرید و بازار آنکارا ترکیه

به گزارش مجله پزشکی، 6 مرکز خرید مهم آنکارا، مراکز خرید منتخب آنکارا را بشناسید

در طول سفر با تور آنکارا، هنگام گشت و گذار در مکان های دیدنی شگفت انگیز آنکارا، خرید را از قلم نیاندازید. خرید یکی از تفریحات مهیج و بسیار مجذوب کننده برای دوست داران خرید به خصوص مسافران تور ترکیه محسوب می گردد. در مراکز خرید عظیم و کامل ترکیه می توانید تجربه ای متفاوت از خرید را تجربه کنید و هر آنچه که می خواهید تهیه کنید. اما عظیم ترین و کامل ترین مراکز خرید آنکارا کجاست ؟ آیا می توان همه برند های مطرح ترکیه را در آنها پیدا کرد ؟

مراکز خرید آنکارا، معرفی مشهور ترین مراکز خرید و بازار آنکارا ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه تابستانی در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با برجسته ترین مراکز خرید آنکارا آشنا شوید :

اولین مرکز خرید آنکارا : مرکز خرید گالریا آنکارا - Galleria Shopping Mall

اگر قصد خرید در آنکارا را داریم، ما به شما مرکز خرید گالریا آنکارا را توصیه می کنید. مرکز خرید گالریا آنکارا از مراکز خرید معروف و برتر آنکارا می باشد که در آن همه اجناس از هر برند و مارکی را می توان یافت. مرکز خرید گالریا دارای 103 مغازه است و در خود 16 رستوران و کافه تریا جای داده است. مرکز خرید گالریا را می توان جزو مراکز خرید مدرن جهان خواند. علاوه بر این، مرکز خرید گالریا برای خرید انواع سوغاتی های ترکیه در قیمتی مناسب بهترین انتخاب است.

نشانی مرکز خرید گالریا آنکارا - Galleria Shopping Mall :

ترکیه، آنکارا، Yenimahalle ، 8. Cad. No:53 Cayyolu/Umitkoy, محله اومیتکوی

مرکز خرید گالریا آنکارا بر روی نقشه

دومین مرکز خرید آنکارا : مرکز خرید کیزیلای آنکارا - Kizilay Area Ankara

مرکز خرید کیزیلای آنکارا را می توان قلب و یکی از مراکز خرید اصلی شهر آنکارا خواند. مرکز خرید کیزیلای درواقع مرکز شهر آنکارا هم محسوب می گردد و تقریبا همه خیابان ها به این مرکز خرید ختم می گردد. از این رو، انتظار شلوغی و هیاهوی زیادی را در این نقطه از شهر داشته باشید. مغازه های متنوع این مرکز خرید احتیاج تمام خریداران محلی و خارجی را با اجناس با کیفیت خود تامین می نماید. به این علت است که کیزیلای از بهترین و مشهور ترین مراکز خرید آنکارا نامیده می گردد. اما توجه داشته باشید که نباید انتظار جایی آرام و خلوت را از این مرکز داشته باشید.

نشانی مرکز خرید کیزیلای آنکارا - Kizilay Area Ankara :

در مرکز شهر آنکارا ترکیه مرکز خرید کیزیلای را خواهید دید تنها کافیست به میدان کیزلای - KIzIlay بروید تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا را ببینید. دسترسی به این مرکز خرید بسیار بالاست چراکه تمامی وسایل نقلیه عمومی ترکیه، مترو، اتوبوس و یا تاکسی ها در نزدیکی مرکز خرید کیزیلای ایستگاه دارند.

مرکز خرید کیزیکای بر روی نقشه

سومین مرکز خرید آنکارا : مرکز خرید کاروم آنکارا - Shopping Center Karum

در مرکز خرید کاروم فراتر از انتظارتان را خواهید دید. در این مرکز خرید از لباس های مقرون به صرفه قیمت زنانه و مردانه تا لباس های لوکس برند را خواهید یافت. اگر در طول سفر به آنکارا می خواهید مقرون به صرفه از برند های مطرح پوشاک خرید کنید، شعبه های تمام برند ها و مارک های ترکیه ای در این مرکز خرید خواهید دید. کالکشن کفش مردانه و زنانه مرکز خرید کاروم از بهترین جاهاییست که می توانید در آن کفش بخرید. اما گفتنی است که اجناس در این مرکز خرید با قیمت نسبتا بالایی به فروش می رسد.

نشانی مرکز خرید کاروم آنکارا -Shopping Center Karum :

در طول سفر به ترکیه اگر قصد خرید کفش، پوشاک، لوازم بهداشتی و آرایش، عطر و ... مارک و برند را دارید، به مرکز خرید کاروم آنکارا حتما سری بزنید. برای بازدید از این مزکز خرید لوکس و معروف به نشانی زیر بروید : ترکیه، آنکارا، Cankaya، No:21 Kavaklidere

مرکز خرید کاروم آنکارا بر روی نقشه

چهارمین مرکز خرید آنکارا : مرکز خرید کنت پارک آنکارا - kentpark shopping center

در میان مراکز خرید متعدد آنکارا، مرکز خرید کنت پارک آنکارا از آن مکان هاییست که احتیاج همه را برطرف می نماید. بازار خرید، مرکز تفریحی مخصوص بچه ها، مرکز فیتنس وسینما همگی در این مرکز خرید عظیم جا شده اند. کامل و مجهز بودن مرکز خرید کنت پارک، این مرکز خرید را از دیگر مراکز خرید آنکارا متمایز ساخته است. پوشاک برند مردانه و زنانه، زیور آلات، وسایل دیجیتالی و کفش از اجناسیست که می تواند در این مرکز خرید با تنوعی گسترده بخرید. مرکز خرید کنت پارک آنکارا دارای 6 طبقه است و از مراکز خرید عظیم آنکارا محسوب می گردد.

در واقع مرکز خرید کنت پارک آنکارا یکی از مکان های تماشای تفریحی و گردشگری آنکارا محسوب می گردد که در طول سفر به ترکیه نباید گشت و گذار در آن را از دست داد. در یک روز بارانی آنکارا، این مرکز خرید را به خاطر داشته باشید، می توانید لحظاتی مهیج را در مرکز خرید کنت پارک بگذرانید.

نشانی مرکز خرید کنت پارک آنکارا - kentpark shopping center :

ترکیه، آنکارا، کانکایا، Eskisehir Yolu 7. Km. No:164 | Balgat، محله مصطفی کمال

مرکز خرید کنت پارک آنکارا بر روی نقشه

پنجمین مرکز خرید آنکارا : مرکز خرید سپا آنکارا - cepa shopping mall Ankara

مرکز خرید سپا که در سال 2007 تاسیس شد، یکی از 6 مرکز خرید عظیم و کامل آنکارا ترکیه می باشد. این مرکز خرید از مراکز خرید تجاری مهم آنکاراست که در میان مردم محلی و توریستان تور آنکارا به علت عظیمی و کامل بودن محبوب است، تقریبا هرچیزی که بخواهید را می توانید در سپا پسدا کنید. مرکز خرید سپا دارای 195 مغازه، سینما، کافه و رستوران و مرکز تفریحی می باشد. در این مرکز خرید همه برند های مطرح و روز جهان و برند های ترکیه ای به چشم می خورد و نکته ای که در این مرکز خرید جالب است، این است که خرید در مرکز خرید سپا بدون مالیت یا tax free می باشد. با نشان دادن پاسپورت خود می توانید Tax Free با قیمت بسیار پایین تری از اجناس مارک و برند بخرید. بعد از خرید رستوران واقع در بالاترین طبقه این مرکز خرید را نباید فراموش کنید، کیفیت غذت در این مرکز خرید بالاست و نمای بسیار زیبایی از شهر را می توانید در آن شاهد باشید.

نشانی مرکز سپا آنکارا - cepa shopping mall Ankara :

ترکیه، آنکارا، خیابان Eskisehir، روبه روی دانشگاه Middle East Technical

مرکز خرید سپا آنکارا بر روی نقشه

6.مرکز خرید آلیز وریز آنکارا - ANKAmall Alisveris Merkezi

مرکز خرید آلیز وریز یکی از عظیم ترین مراکز خرید آنکارا ترکیه. در مرکز خرید آلیز وریز آنکارا (ANKAmall Alisveris Merkezi) تقریبا همه برند های مطرح ترکیه را می توانید پیدا کنید، اگر می خواهید اجناس مارک و برند با قیمتی مناسب بخرید، این مرکز خرید را نباید فراموش کنید. در آنکارا، مرکز خرید آلیز وریز از فروشگاه های عظیم و کامل آنکارا محسوب می گردد و در میان توریستان از معروفیت و بالایی برخوردار است. در این مرکز خرید یک روز کامل را می توانید سپری کنید بدون اینکه احساس خستگی کنید. تنوع اجناس و تعداد رستوران های متنوع در این مرکز خرید به مقدار ای بالاست که برای همه با هر سلیقه ای مجذوب نماینده است. حتی شعب McDonald و KFC را هم می توانید رد این مرکز خرید پیدا کنید.

نشانی مرکز خرید آلیز وریز آنکارا - ANKAmall Alisveris Merkezi :

ترکیه، آنکارا، Altindag، Konya Devlet Yolu No:5 | Iskitler، محله Akkopru

مرکز خرید آلیز وریز آنکارا بر روی نقشه

ساعات کاری مرکز خرید آلیز وریز آنکارا - ANKAmall Alisveris Merkezi :

مسافرین تور ترکیه در طول سفر خود به آنکارا همه روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب می توانند از این مرکز خرید کامل و عظیم تماشا نمایند.

منبع: ترکیه رویایی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1163

به "مراکز خرید آنکارا، معرفی مشهور ترین مراکز خرید و بازار آنکارا ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید آنکارا، معرفی مشهور ترین مراکز خرید و بازار آنکارا ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید