مسافران عزیز، به جهنم خوش آمدید!

به گزارش مجله پزشکی، اینجا همان جایی است که با یک دفعه بازدید، کابوس های هر شبش خلاصتان نمی کند.

مسافران عزیز، به جهنم خوش آمدید!

این بار در فوت وفن می خواهیم شما را به مکانی وحشتناک در بانکوک ببریم که تا مدت ها پس از بازدید از آنجا راهی برای فرار از کابوس های شبانه نخواهید داشت.

باغ جهنمی یا Hell Garden پر از مجسمه هایی است که جهنم، عذاب و گناهان نابخگردده را تجسم می بخشند.

وقتی به باغ جهنمی در وانگ سان سوک می رسید با جمله به جهنم خوش آمدید در بدو ورود از شما استقبال می گردد.

باغ صومعه وانگ سان سوک یا وات سان سوک یک معبد بودایی است که در شهر بانگ سان استان چانبوری واقع در کشور تایلند قرار گرفته. این باغ یک جذابیت گردشگری پرطرفدار به شمار می رود و برای توصیف و عینیت بخشیدن به جهان پس از مرگ و دوزخ ساخته شده است.

این باغ مملو از قبور و مجسمه های ترسناک انسان هایی است که در جهان آخرت شکنجه شده و به سزای بدکرداری های خود در این جهان می رسند. اگر از این چیزها نمی ترسید و پیه کابوس های شبانه را به تنتان می مالید، حتماً در زمان سفر به تایلند و بانکوک سری به این باغ جهنمی بزنید. جالب است بدانید که افراد بومی این منطقه نیز از قدم گذاشتن به این باغ وحشت دارند.

به گفته وب سایت TripAdvisor، این معبد بوداییان برای نمایش لذت و ثمره پیروی و اطاعت از مسلک و دستورات بودای اعظم را در برابر شکنجه، عذاب، محاکمه و مصائبی قرار می دهد که در صورت کفر ورزیدن، سرپیچی و عدم پیروی در انتظار مشرکان این آیین خواهد بود.

پارک مخوف تایلند که جهنم را با هنرهای بودایی مجسم نموده است به راهبان بودایی مدرن یاری می نماید جهانی پس از مرگ را در فکر خود بهتر متصور شوند.

گشت زدن در این باغ حدود 45 دقیقه طول می کشد و راهنمای تور به گردشگران یاری می نماید تا در خصوص این باغ جهنمی روی زمین اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1528

به "مسافران عزیز، به جهنم خوش آمدید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران عزیز، به جهنم خوش آمدید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید