مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟

به گزارش مجله پزشکی، یک قالیچه یا فرش گرم و نرم در اتاق خواب، در راستای تکنیک های فنگ شویی عمل می کند. چون به اتاق محیطی آرام تر، نجیب تر و ساکت تر می دهد و صبح ها گذاشتن پای برهنه بر روی آن احساس بهتری به شما می دهد.

مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟

در ادامه با مثالی از استفاده از فنگ شویی در دکوراسیون خانه موضوع را روشن تر خواهیم کرد.

اول و مهم تر از همه، یک اتاق خواب فنگ شویی باید احساس امنیت و ایمنی به انسان انتقال دهد. اغلب، اتاق خواب اصلی را در قسمت جلوی خانه قرار می دهند، که به این معناست که در نزدیک ترین حالت به خیابان و دنیای بیرون است. بسیاری از ما زمانیکه وارد اتاق خوابمان می شویم می خواهیم از این دنیای بیرون فرار کنیم. پس موقعیت مکانی اتاق خواب بسیار اهمیت دارد.

اول از همه باید بدانیم فنگ شویی Feng shiu دقیقا چیست؟ فنگ به معنای باد، شویی نیز به معنای آب است. باد و آب در مقابل هم درنظر گرفته می شوند، اما در فرهنگ چین هر دو برای سلامتی خوب و مهم هستند. باد و آب هر دو بخش عظیمی از دنیا طبیعی و حیاتی هستند، چرا که زمین موجودی زنده در نظر گرفته می گردد که با انرژی به نام جی پر شده است.

اگر اتاق خواب خیلی عظیم است، ممکن است حس تهی بودن را القا کند؛ که مسلما احساسی آرام بخش نیست. اگر شما در چنین شرایطی قرار دارید، سعی کنید با قرار دادن یک سری اسباب و اثاثیه کمی فضا را کوچکتر کنید.

منبع مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1259

به "مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: فنگ شویی چیست و چطور آن را در خانه اجرا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید