نوجوان 16 ساله از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد

به گزارش مجله پزشکی، یک نوجوان 16 ساله آمریکایی پیروز شد در عین تحصیل تمام وقت در دبیرستان، از دانشگاه هاروارد مدرک کارشناسی خود را دریافت کند.

نوجوان 16 ساله از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیوزبرک، کریس استاینر (Chris Styner) این نوجوان با استعداد است که توانست مدرک کارشناسی خود از دانشگاه هاروارد را در رشته هنر آزاد و یک رشته در ریاضیات دریافت کند.

وی گفته که با توجه به این شرایط فشرده در تحصیل، میخواهد فعلا استراحت کند.

استاینر همچنین اظهار کرد: رسیدن به این هدف، مسیری طولانی و نیازمند کار بسیار بود. به همین دلیل من بسیار خشنود هستم که بالاخره به انتها رسید.

هنگامی که استاینر 11 ساله بود، در دوره های کالج ثبت نام کرد و طی 4 سال اخیر در دانشگاه هاروارد و کالج ویتون تحصیل کرد.

استاینر راجع به این موفقیت گفت: تحصیل در دانشگاه هاروارد مانند داشتن یک شغل تمام وقت در کنار گذراندن دبیرستان بود.

وی راجع به تحصیل در دبیرستان می گوید: من به دلیل جنبه های اجتماعی، به دبیرستان می روم و می خواهم با نوجوان های همسن خودم هم صحبت شوم.

این نوجوان در انتها تاکید نمود: زمانی که من این سفر را شروع کردم، خیلی از اطرافیانم تصور می کردند که به این هدف دست پیدا نمی کنم. ولی خشنودم که توانستم به آن ها ثابت کنم که اشتباه می کردند. توصیه میکنم هیچگاه به دیگران اجازه ندهید به شما بگویند نمی توانید فلان کار را انجام دهید. چراکه شما می توانید هرکاری که در ذهن خود دارید را انجام دهید.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 433

به "نوجوان 16 ساله از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوجوان 16 ساله از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید