واکنش علی پروین، علی دایی و عادل فردوسی پور به شکست پرسپولیس؛ دلمان شکست! حیف شد، واقعا حیف شد

به گزارش مجله پزشکی، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس مقابل اولسان شکست نخورد، مقابل داور ویدیویی بازنده شد که جایش در فوتبال ما خالی است.

واکنش علی پروین، علی دایی و عادل فردوسی پور به شکست پرسپولیس؛ دلمان شکست! حیف شد، واقعا حیف شد

به گزارش خبرنگاران، اگرچه VAR در چند نوبت به یاری ما آمد، در بزنگاهی تاریخی باعث شکست نماینده فوتبال ایران در فینال آسیا شد. پرسپولیس باخت. این اولسان تیمی نبود که بتواند مقابل پرسپولیس قد علم کند اما دو اشتباه فردی از سوی دو بازیکن باعث شد تا داور با دیدن صحنه ها اعلام پنالتی نموده و به نفع حریف سوت بزند. به هر حال این یک واقعیت است که کمبود VAR در فوتبال ایران در چنین مواقعی خودنمایی می نماید. نگاهی دوباره به بازی پرسپولیس و اولسان فرق پرسپولیس که در لیگ داخلی تجربه VAR را ندارد با تیمی از لیگ پیشرفته را کاملا تعیین می نماید.

ای کاش به جای تمام خرج ها و بریز و بپاش هایی که در فوتبال ایران می شد، کمی برای به دست آوردن این امکانات هزینه می کردیم. اگر داور ویدیویی در فوتبال ما جایی داشت، نوراللهی این چنین ساده روی بازیکن حریف خطا نمی کرد و مهدی شیری مقابل چشم میلیون ها بیننده، با دست توپ را در محوطه 18 قدم خودی نمی زد. شاید اگر فوتبال ما VAR داشت بازیکنان ما در عهدی که مارادونا با دست توپ را تبدیل به گل کرد نمی ماندند. فوتبال بدون امکانات نمی تواند در میادین آسیایی آقایی کند چرا که بازیکنانش دچار اشتباهات مرگباری می شوند که خودشان هم نمی دانند چه عواقبی خواهد داشت. فوتبال ما اگر VAR داشت حالا شاید مهدی شیری به روز تر و احمد نوراللهی با تمرکز تری داشت.

علی پروین خیلی زود برنامه محمدحسین میثاقی را ترک کرد. علی پروین که امروز برای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 میهمان برنامه فوتبال برتر بود، بلافاصله بعد از شکست پرسپولیس برابر اولسان هیوندای استودیو را ترک کرد. پس از شکست سرخ ها محمدحسین میثاقی می خواست از علی پروین در مورد بازی بپرسد که وقتی دید پیشکسوت سرخ ها کمی بی حوصله است و با مکث و ناراحتی حرف می زند، خطاب به او گفت:

دیگر اذیتتان نمی کنم حوصله هم ندارید.

پروین هم به این شکل به صحبت های مجری این برنامه واکنش نشان داد:

من اصلا حوصله حرف زدن ندارم.

پروین با گفتن این جمله خداحافظی کرد و البته میثاقی هم دیگر سر به سر او نگذاشت.

البته طبیعی بود قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث ناراحتی پروین گردد. پروین پس از مدت ها طلسم حضور در برنامه زنده تلویزیونی را شکست و دوست داشت این حضورش با قهرمانی پرسپولیس همراه گردد اما قهرمانی اولسان، سلطان را از دل و دماغ انداخت.

- تیم های پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده ایران برابر حریف کره ای باخت. این ملاقات که با گزارش عادل فردوسی پور از صفحه فارسی AFC در اینستاگرام هم پخش می شد، نکات جالبی به همراه داشت. عادل فردوسی پور که پس از مدت ها دوباره گزارش می کرد، در انتهای بازی و پس از شکست سرخ ها برابر اولسان به این شکل به این باخت واکنش نشان داد:

حسرت پرسپولیس ادامه دارد...باخت تلخ برای نماینده ایران..باخت تلخی بود دلمان شکست! دم یحیی و بازیکنان گرم، با وجود این همه سختی تا فینال آمدند و تمام کوشش خود را کردند ولی نشد که پرسپولیس قهرمان آسیا گردد.

عادل فردوسی پور در ادامه این چنین گزارش خود را به سرانجام رساند:

قرار بود کنار زمین بروم و با یحیی و بقیه مصاحبه کنم ولی حالی واسه آدم میمونه؟

- علی دایی پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان پست اینستاگرامی ای را منتشر کرد. اولسان با پیروزی مقابل پرسپولیس به قهرمانی آسیا رسید. پس از شکست پرسپولیس مقابل اولسان، علی دایی پست زیر را منتشر کرد:

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 804

به "واکنش علی پروین، علی دایی و عادل فردوسی پور به شکست پرسپولیس؛ دلمان شکست! حیف شد، واقعا حیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش علی پروین، علی دایی و عادل فردوسی پور به شکست پرسپولیس؛ دلمان شکست! حیف شد، واقعا حیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید