وعده نو فتح الله زاده به استقلالی ها و ساپینتو

به گزارش مجله پزشکی، مدیرعامل نو استقلال گفت: ساپینتو مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم خواهد ماند. ذهنتان را از مسائل اقتصادی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد تا دل طرفداران را شاد کنید.

وعده نو فتح الله زاده به استقلالی ها و ساپینتو

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) در محل تمرین آبی پوشان مرکز حاضر شد و ابتدا در جلسه ای با حضور ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شرکت کرد.

پس از این جلسه، فتح الله زاده در جمع بازیکنان به صحبت پرداخت و گفت: خیلی زودتر می خواستم در تمرین حاضر شوم و شما را ببینم، ولی طی صحبتی که با سرمربی داشتم، گفتم بهتر است تمرکزتان روی بازی باشد و به همین علت امروز در تمرین حاضر شدم.

وی اضافه نمود: ما تیم بزرگی هستیم. شما جایی هستید که بزرگانی مثل روشن، حجازی، پورحیدری و ... بوده اند. همه شما همه بازیکنان خوبی هستید. طبیعتا بعضی مطبوعات هم شیطنت های دارند. ساپینتو به من گفت که بازیکنان خوبی دارم و همه را می خواهم حفظ کنم. من هم نظر ایشان را تایید می کنم. یک جام و یک بازی جلوی ماست. شما 10 بازی هم کنید، از یاد می رود، ولی جام ها در یاد می ماند. وظیفه من تامین منابع اقتصادی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید نمود: قرارداد ها را آنالیز خواهیم کرد. یک هفته به من وقت دهید. شنیده ام 2 پاداش طلب دارید که آن را هم پرداخت می کنم. یک قرارداد اسپانسری در حال انعقاد است. از شما می خواهم چهل میلیون طرفدار را شاد کنید. شما خوب بازی می کنید و بازی قبل حقتان بود که چهار گل بزنید. مربی بسیار خوبی دارید. او بازی خوانی را به خوبی بلد است و فرد با دانشی است. ساپینتو مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم ماست. ذهنتان را از مسائل اقتصادی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد تا دل طرفداران را شاد کنید.

در ادامه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال صحبت کرد و خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: من هم بازگشت شما را به باشگاه خوش آمد می گویم. شما تجربه زیادی دارید و باشگاه را می شناسید و افتخارات زیادی در این تیم کسب نموده اید. ما همه انرژی خود را در تمام بازی ها به کار می گیریم که ببریم. اولویت ما قهرمانی است. برای این هدف سخت کار می کنیم. از طرف ما هم، شما حمایت می شوید.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1568

به "وعده نو فتح الله زاده به استقلالی ها و ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده نو فتح الله زاده به استقلالی ها و ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید