کلوپ: همه دنیا باید بازی لیورپول-سیتی را تماشا کنند

به گزارش مجله پزشکی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل کریستال پالاس تمجید کرد.

کلوپ: همه دنیا باید بازی لیورپول-سیتی را تماشا کنند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول شب گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آنفیلد و از سری مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس بود و در نهایت پیروز شد با نتیجه 4-0 حریف خود را از پیش روی بردارد تا در آستانه قهرمانی لیگ برتر بعد از 30 سال قرار گرفته باشد چرا که در صورت عدم پیروزی شاگردان پپ گواردیولا مقابل چلسی، قهرمانی قرمز های آنفیلد قطعی خواهد شد.

یورگن کلوپ بعد از پیروزی تیمش مقابل کریستال پالاس گفت: در زمین مسابقه چیز های زیادی از خودمان به نمایش گذاشتیم. دقیقا همان چیز هایی که باعث شد حالا در این رتبه و مرحله قرار بگیریم. من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که قصد دارم، بهترین عملکرد را از شما در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر ببینم. فکر می کنم که انگیزه بازیکنانم بسیار فوق العاده بود و به طور کلی عملکرد خوبی از خودمان ارائه دادیم.

ما همیشه می توانیم برای پیشرفت کردن بیشتر عطش داشته باشیم. ما در دیدار مقابل کریستال پالاس به هواداران ما نشان دادیم که برای آن ها ارزش و احترام بسیار زیادی قائل هستیم.

یورگن کلوپ درباره دیدار دو تیم چلسی و منچسترسیتی نیز گفت: من قطعاً این بازی را تماشا خواهم کرد، اما نه به خاطره مطمئن شدن از قهرمانی و جشن دریافت آن. من فقط به خاطر دیدار خودمان با منچسترسیتی این بازی را نگاه می کنم. با اطمینان می گویم که بازی لیورپول- منچسترسیتی از آن مسابقاتی است که همه افراد در کره زمین باید آن را نگاه کنند چرا که دو تیم قدرتمند در برابر یکدیگر قرار می گیرند و این فوق العاده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 498

به "کلوپ: همه دنیا باید بازی لیورپول-سیتی را تماشا کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: همه دنیا باید بازی لیورپول-سیتی را تماشا کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید