گلکسی A14 5G سامسونگ با اندروید 13 عرضه می گردد

به گزارش مجله پزشکی، آن طور که به نظر می رسد، سامسونگ میخواهد در آینده ای نزدیک از گوشی هوشمند نو گلکسی A14 5G به عنوان جانشین گلکسی A13 با سیستم عامل به روز و قابلیت های نسبتاً خوب رونمایی کند. به همین دلیل، ظاهراً بعضی مشخصات این گوشی مالی نو سامسونگ در یک وب سایت صدور گواهینامه فاش شده که در ادامه به آنالیز آن می پردازیم.

گلکسی A14 5G سامسونگ با اندروید 13 عرضه می گردد

گفته می گردد که سامسونگ در حال توسعه گوشی های هوشمند نوی از سری میان رده A است و تصمیم دارد آن ها را اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023 به کاربران معرفی کند که یکی از آن ها گلکسی A14 خواهد بود. تا به امروز رندرهای زیادی در خصوص این گوشی هوشمند نو در رسانه های خبری مطرح نشده، اما به لطف وب سایت صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance بعضی مشخصات گلکسی A14 5G فاش شده که بر این اساس، این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A146P-DSN روانه بازار می گردد.

طبق اطلاعاتی که این وب سایت فاش نموده، سامسونگ میخواهد یک نسخه از این گوشی را با پشتیبانی از eSIM به جای دو سیم کارت در بازارهایی که از این فناوری بهره می برند، عرضه کند. لازم به ذکر است فناوری eSIM در اروپا و آسیا بسیار محبوب شده و دلیلش هم آن است که کاربران تمایل دارند نوترین و برترین فناوری ممکن برای بهره گیری از تماس با کیفیت و اینترنت همراه پرسرعت را دریافت نمایند و همین مقوله کاربران و مخاطبان بیشتری را نیز به سمت خود جذب می نماید.

علاوه بر این وب سایت مذکور اعلام نموده که نوترین گوشی هوشمند مالی سامسونگ به صورت پیش فرض از سیستم عامل نو اندروید 13 بهره خواهد برد. بنابراین انتظار می رود که این گوشی هوشمند نو با رابط کاربری One UI 5 سامسونگ که چند روز پیش معرفی گردید، در اختیار کاربران قرار بگیرد. بعلاوه گفته می گردد که گلکسی A14 5G با اتصال Wi-Fi 5 دو بانده روانه بازار خواهد شد.

پیش تر رندری که از این گوشی هوشمند مالی سامسونگ منتشر شد، نشان داد که سامسونگ طراحی بسیار ساده ای را برای گلکسی A14 در نظر گرفته و در پنل پشتی دوربین ها بدون اینکه در ماژول خاصی قرار داشته باشند، به صورت عمودی در سمت چپ-بالای پنل جای خوش نموده اند. هنوز مشخصات فنی این گوشی هوشمند به طور رسمی به وسیله این شرکت کره ای اعلام نشده، اما طبق پیش بینی تحلیلگران گلکسی A14 مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی LCD خواهد بود که از رزولوشن 720 در 1560، رفرش ریت 60 هرتزی و تراکم پیکسلی 264 ppi بهره می برد.

گوریلا گلس ویکتوس جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت و حفره نمایشگر روی پنل جلوی این گوشی هوشمند پذیرای دوربین سلفی آن خواهد بود. از پردازنده Helio G80 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند یاد می گردد. این پردازنده 8 هسته ای است که هسته های آن به شکل دو دسته دو و شش تایی تقسیم می شوند. 2 هسته قدرتمند Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 6 هسته کم مصرف از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز.

گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 15 واتی به انرژی مجدد آن تأمین می گردد. در خصوص سیستم دوربین این گوشی هوشمند در حال حاضر می توان به سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی آن اشاره نمود. انتظار می رود در روزهای آینده اخبار دقیق تری از این گوشی مالی نو سامسونگ منتشر گردد.

منبع: Notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1564

به "گلکسی A14 5G سامسونگ با اندروید 13 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A14 5G سامسونگ با اندروید 13 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید