یک شب خوب برای سیمئونه پدر و پسر

به گزارش مجله پزشکی، سرمربی تیم اتلتیکومادرید بعد از رجحان برابر آلاوس صاحب یک رکورد جدید در این باشگاه شد. پسر او نیز در بازی برابر تورینو گلزنی کرد.

یک شب خوب برای سیمئونه پدر و پسر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ال پائیس، اتلتیکومادرید توانست با رجحان 2 بر یک برابر آلاوس، جمع امتیازهای خود را در این فصل لالیگا به عدد 58 برساند و صندلی خود را در رده سوم تثبیت کند.

برای دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، این پیروزی باعث شد تا او به رکورد 195 پیروزی در تاریخ تیم مادریدی برسد که باعث می گردد رکورددار تعداد پیروزی در تاریخ لالیگا برای تیم اتلتیکومادرید باشد. پیش تر، این رکورد متعلق به لوئیس آراگونس، سرمربی فقید و سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا بود.

سیمئونه در 320 بازی قهرمانی اسپانیا (لالیگا) پیروز به 195 برد با این تیم شده است این در حالی است که لوئیس آراگونس در 407 بازی توانسته بود به رکورد 194 برد با این تیم دست یابد.

سیمئونه در 23 دسامبر 2011 راهنمایی اتلتیکو را بر عهده گرفت. در این مدت او با باشگاه یک لالیگا (2013/14) و پیروزیت در سوپرجام و لیگ اروپا نیز از جمله دیگر پیروزیت های او با اتلتیکو است. همچنین این مربی آرژانتینی دو بار به عنوان مربی سال اسپانیا شناخته شد (2013 ، 2014).

دیشب همچنین برای پسر او نیز شب خوبی بود. جیوانی سیمئونه پسر این مربی در بازی کالیاری و تورینو توانست یکی از گل های تیمش را به ثمر برساند تا شب خوبی برای سیمئونه پدر و پسر رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 501

به "یک شب خوب برای سیمئونه پدر و پسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شب خوب برای سیمئونه پدر و پسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید