2 سهمیه و 4 مدعی؛ یک مسابقه دیگر سرنوشت وزنه برداری ایران را معین می نماید

به گزارش مجله پزشکی، با برگزاری یک مسابقه گزینشی دیگر، تکلیف دو وزنه بردار ایرانی که می توانند در المپیک توکیو وزنه بزنند تعیین خواهد شد.

2 سهمیه و 4 مدعی؛ یک مسابقه دیگر سرنوشت وزنه برداری ایران را معین می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کار تقسیم سهمیه های وزنه برداری المپیک رو به سرانجام بود که کرونا تمامی مسابقات در سطح جهان را تعطیل کرد. تیم ملی وزنه برداری ایران قرار بود اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی آسیا وزنه بزند و پس از آن IWF اسامی وزنه بردارانی که توانسته اند بعد از گذر از 6 آزمون المپیکی، به امتیاز لازم برای حضور در توکیو برسند را اعلام کند که این پیکارها در موعد مقرر برگزار نشد و همچنان نیز از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری تقویم جدید اعلام نشده است.

با توجه به امتیازات کسب شده تا اینجای کار، اکنون علی هاشمی، علی داوودی، سهراب مرادی و کیانوش رستمی از ایران جزو شانس های اصلی برای حضور در المپیک توکیو هستند که باید دید IWF کدام مسابقه را به عنوان آزمون نهایی و سرانجامی برای گزینش وزنه برداران المپیکی معرفی خواهد نمود.

المپیک 2020 که قرار بود مرداد ماه سال جاری در توکیو برگزار گردد، به دلیل شیوع گسترده کرونا در سراسر جهان، با تعویق یک ساله روبرو و به تاریخ قبلی در سال 2021 موکول شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 505

به "2 سهمیه و 4 مدعی؛ یک مسابقه دیگر سرنوشت وزنه برداری ایران را معین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 سهمیه و 4 مدعی؛ یک مسابقه دیگر سرنوشت وزنه برداری ایران را معین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید