306 واحد از تاسیسات گردشگری استان مرکزی آماده پذیرش گردشگران نوروزی

به گزارش مجله پزشکی، مدیرکل میرا ث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: 306 واحد از تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آماده میزبانی از گردشگری نوروزی هستند.

306 واحد از تاسیسات گردشگری استان مرکزی آماده پذیرش گردشگران نوروزی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی مصطفی مرزبان روز 2 اسفند ماه 1400 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان توضیح داد: طی دو سال اخیر، شرایط کرونایی حاکم بر کشور، در واقع سفرهای نوروزی را متوقف کرد و ستاد نیز عملا جلسات خود را در سطح اداره کل برگزار می کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با اشاره به صدور احکام روسای کمیته های ستاد به وسیله استاندار مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی 62 پروژه فعال گردشگری در حال ساخت دارد که به بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده اند و در بحث صدور پروانه ساخت جزو استان های برتر به شمار میرود.

مرزبان با اشاره به فعالیت 306 واحد تاسیسات گردشگری فعال در قالب تاسیسات 17 گانه در استان، گفت: در امسال پنج واحد به تاسیسات گردشگری استان اضافه شده است و در حال حاضر نیز 862 اتاق با 3040 تخت آماده پذیرایی از گردشگران ورودی به استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی افزود: به وسیله تسهیلات رفاهی برای گردشگران منابع خوبی در اختیار تاسیسات گردشگری قرار گرفته به طوری که 178 پرونده معرفی به بانک شده و بیش از 106 میلیارد تومان تسهیلات با ایجاد بیش از 300 فرصت شغلی ارائه شده است، بعلاوه 53 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ سود 12 درصد در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1471

به "306 واحد از تاسیسات گردشگری استان مرکزی آماده پذیرش گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "306 واحد از تاسیسات گردشگری استان مرکزی آماده پذیرش گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید