9 سدان مطرح بازار ایران تا مرز 150 میلیون
به گزارش مجله پزشکی، وب سایت پدال - سام کاویانی: این روزها در بازار خودروی کشورمان، توجه بسیاری از مشتریان به خرید سدان هایی با بهای نزدیک به رقم 150 میلیون تومان و یا کمتر از آن متمرکز شده است. عمده این سدان ها را می توان جایگزینی مالی و مقرون به صرفه تر برای آن دسته از نسخه های خارجی معروفی به شمار آورد که در این ایام دستکم بالای 300 میلیون تومان و یا بالاتر از آن برچسب خورده اند. در این میان، به نظر 9 نمونه از مدل سدان اعم از داخلی و یا مونتاژی از اقبال بیشتری نزد آحاد مشتریان وطنی برخوردارند. ما هم در اینجا معایب و مزایای آنها را تیتروار برای شما خوانندگان عزیز تشریح نمودیم.
چری آریزو 5 دنده ای لاکچری (1.5 لیتری طبیعی)
حدود قیمت در بازار: 154 میلیون تومان
نکات مثبت:
طراحی مدرن و جوان پسند، کابین و صندوق عقب جادار، فرمان نرم، پیشرانه کم استهلاک، مونتاژ و رنگ آمیزی مناسب بدنه، ایمنی مناسب خودرو، آپشن های متنوع رفاهینکات منفی:
شتاب ضعیف، ضرایب سبک گیربکس، سامانه ابتدایی و پر سروصدای فنربندی، نفوذ صدای پیشرانه به داخل کابین در دورهای بالا، سروصدای داشبورد در جاده های ناهموار، وفور پلاستیک های کم کیفیت در داخل کابین، قیمت گران، افت قیمت در نسخه های دست دومبسترن B30
حدود قیمت در بازار: 125 الی 130 میلیون
نکات مثبت:
طراحی مجذوب کننده و اسپرتی، سواری نرم، فرمان نرم برقی، تعویض نرم گیربکس اتوماتیک، کابین و صندوق عقب جادار، آپشن های متنوع رفاهی، کیفیت ساخت خوب، ایمنی مناسبنکات منفی:
شتاب ضعیف، ترمزهای نه چندان قوی، طرح بسیار قدیمی داشبورد و وفور پلاستیک های کم کیفیت در جای جای کابین، نفوذ زیاد صدای پیشرانه به داخل کابین، قیمت گران، خدمات پس از فروش نه چندان گستردهدنا پلاس ساده (موتور EF7)
حدود قیمت در بازار: 100 الی 105 میلیون تومان
نکات مثبت:
طراحی مجذوب کننده و با ابهت، فرم مجذوب کننده داشبورد، فضای جادار کابین و صندوق عقب، ترمزهای قوی، کلاچ نرم، مانور پذیری مناسب، کشش نسبتاً خوب، آپشن های رفاهی متنوع، خدمات پس از فروش گستردهنکات منفی:
تعویض نسبتاً سفت دسته دنده گیربکس، اشکالات برقی، نفوذ صدای باد و پیشرانه به داخل کابین در سرعت های بالا، کیفیت ناهمگون متریال مصرفی در کابینجک J4
حدود قیمت در بازار: 98 الی 105 میلیون تومان
نکات مثبت:
فنربندی نرم، گیربکس CVT هماهنگ با پیشرانه، شتاب مناسب و چابکی اولیه خودرو در قیاس با دیگر رقبای هم وطن، ترمزهای قوی، طرح نسبتاً مجذوب کننده داشبورد و فرماننکات منفی:
طراحی نه چندان عامه پسند بدنه، کمبود بعضی از آپشن های رفاهی، فضای کم برای سرنشینان بلندقد در قسمت عقب، عرضه نامنظم خودروپژو 207 صندوقدار
حدود قیمت در بازار: 115 الی 120 میلیون تومان
نکات مثبت:
طراحی عامه پسند، فرمان نرم برقی، مونتاژ نسبتاً مناسب، هندلینگ خوب، ترمزهای قوی، آپشن های رفاهی متنوع، فرم مجذوب کننده داشبورد در قیاس با دیگر رقبای قیمتی، مصرف سوخت کم، خدمات پس از فروش گسترده، بازار خوب دست دومنکات منفی:
تنش گیربکس اتوماتیک در هوای گرم، شتاب اولیه نسبتاً کند، سروصدای داشبورد پس از مدتی کارکرد، پلاستیک کم کیفیت دور غربیلک فرمان، قیمت گرانرنو تندر 90 پلاس (دنده اتوماتیک)
حدود قیمت در بازار: 110 الی 115 میلیون تومان
نکات مثبت:
کیفیت ممتاز ساخت، پیشرانه و گیربکس هماهنگ، فضای جادار کابین و صندوق عقب، بازار دست دوم مناسب، خدمات پس از فروش گستردهنکات منفی:
طراحی نه چندان زیبا، کمبود آپشن های رفاهی، تخلیه روغن گیربکس از گردگیر پلوس، سواری نه چندان راحت در بخش عقببرلیانس H230 (دنده دستی)
حدود قیمت در بازار: 68 الی 75 میلیون تومان
نکات مثبت:
کلاچ بسیار نرم، فرمان نرم و خوش دست، اتاق و صندوق جادار، پیشرانه کم استهلاک، شتاب نسبتاً خوب، قیمت مناسب در قیاس با رقبا، بازار دست دوم نسبتاً خوبنکات منفی:
طراحی نه چندان عامه پسند، داشبورد پلاستیکی و کم کیفیت، پایداری نامناسب خودرو در سرعت های بالا، نفوذ صدای پیشرانه در دورهای بالا، آپشن های کم رفاهی، کمبود و گرانی بعضی از لوازم یدکی، مونتاژ نه چندان مناسببرلیانس H330 (پیشرانه 1.65 لیتری و دنده اتوماتیک)
حدود قیمت در بازار: 115 الی 120 میلیون تومان
نکات مثبت:
طراحی مجذوب کننده و شیک، ترمزهای قوی، پیشرانه کم استهلاک، صندوق عقب جادار، پایداری نسبتاً مناسب، فرمان خوش دست، بهبود خصوصیات پیشرانه 1.65 لیتری نسبت به نمونه 1.5 لیترینکات منفی:
فنربندی نسبتاً ضعیف، دید کم بخش عقب، عملکرد ضعف جعبه دنده اتوماتیک در حالت دستی، فضای نسبتاً کم برای سرنشینان بلندقد در عقب، کمبود و گرانی بعضی از لوازم یدکی، مونتاژ نه چندان مناسب، سروصدای کابین پس از مدتی کارکردجیلی GC6 اکسلنت
حدود قیمت در بازار: 95 الی 100 میلیون تومان
نکات مثبت:
سواری نرم و راحت، گیربکس و پیشرانه نسبتاً هماهنگ، ترمزهای مناسب، طرح مجذوب کننده داشبورد و فرمان، کیفیت ساخت خوبنکات منفی:
طرح قدیمی و پیش پا افتاده قسمت عقب و بخش های کناری خودرو، شتاب نسبتاً ضعیف، کمبود بعضی از تجهیزات رفاهی، نفوذ صدای پیشرانه به کابین در دورهای بالا، تعداد بسیار کم نمایندگی در سطح کشور.پ
منبع: برترین ها
انتشار: 12 مهر 1403
بروزرسانی: 12 مهر 1403
گردآورنده: biotec-ney.ir
شناسه مطلب: 1738
به "9 سدان مطرح بازار ایران تا مرز 150 میلیون" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "9 سدان مطرح بازار ایران تا مرز 150 میلیون"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید