سازمان حمایت: تخلفی در بررسی ابتدایی ثبت نام مزدا3 احراز نشد

به گزارش مجله پزشکی، مدیرکل نظارت بر کالای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: بررسی مقدماتی سازمان حمایت از فرایند ثبت نام خودروی مزدا3 انجام شد که نشان داد هنوز تخلفی در این زمینه محرز نشده است.

سازمان حمایت: تخلفی در بررسی ابتدایی ثبت نام مزدا3 احراز نشد

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

خبرنگاران | سرویس اخبار -احمد فاردار امروز (یکشنبه) در گفت وگو با ایرنا گفت: بررسی های مقدماتی نشان می دهد بیش از 200 هزار نفر در ساعت و تاریخ یاد شده (9 صبح چهارشنبه، سوم مرداد) برای پیش خرید تعداد محدودی مزدا3 به سایت فروش مراجعه کردند.

به گفته این مقام مسئول، فروش اینترنتی خودروی یاد شده از طریق سایت اینترنتی شرکت مگا (مشاورین گسترش الکترونیک ایما) اجرا شده و این شرکت از طریق شرکت مگفا(مرکز گسترش فناوری اطلاعات) وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بوده و مدیریت فروش را برعهده داشته است.

وی ادامه داد: از آنجایی که این قیمت خودرو در بازار از حاشیه سود بالایی برخوردار بوده، طبیعی است متقاضیان زیادی برای خرید به سایت آن مراجعه کردند، به طوری که نسبت پیروزیت افراد، یک نفر در برابر هر 999 نفر بوده است.

فاردار، به همخوانی نداشتن میزان عرضه و تقاضا در این زمینه اشاره و گفت: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با بررسی شرکت یاد شده، گزارشی از آی.پی رایانه هایی که نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند و کد ملی افراد، تهیه کرد که نشان می دهد به جز یک مورد، هیچ کد ملی تکراری دیگری وجود نداشته است.

به گفته وی، این کد ملی تکراری نیز از سوی شرکت مربوطه ابطال می شود.

وی تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد همه ثبت نام های پیروز، از اشخاص مختلف در شهرهای گوناگون هستند و حتی شماره تماس های آنها را بررسی کرده ایم.

این مقام مسئول در سازمان حمایت خاطرنشان ساخت: تا اینجای بررسی ها هیچ تخلفی مشاهده نشده است.

مدیرکل نظارت بر کالای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یادآور شد: این موضوع مشابه اتفاقی است که در ماه های گذشته در زمان ثبت نام خودروهای پژو 2008 یا رنو ساندرو رخ داده بود که در آن به دلایل فنی، درصد کمی از افراد پیروز به ثبت نام و تکمیل مدارک شده بودند.

پیش از این محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در توئیتی درباره تخلف های احتمالی در ثبت نام این خودرو اعلام کرده بود: چگونگی پیش فروش مزدا 3 گروه خودروی بهمن به دلیل حاشیه سود و قطع و وصل های مشکوک بحث برانگیز شده؛ بر این اساس به مرکز روابط عمومی وزارتخانه دستور دادم با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بررسی فرایند پیش فروش، نسبت به شفافیت فهرست خریداران اقدام و اگر تخلفی رخ داده به سازمان تعزیرات معرفی کنند.

منبع: ایرنا

منبع: setare.com
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 868

به "سازمان حمایت: تخلفی در بررسی ابتدایی ثبت نام مزدا3 احراز نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان حمایت: تخلفی در بررسی ابتدایی ثبت نام مزدا3 احراز نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید