آخرین شرایط صدور کارت سوخت برای متقاضیان ، سهمیه سوخت پس از صدور کارت تازه چگونه واریز می شود؟

به گزارش مجله پزشکی، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در سال 1401 بیش از یک میلیون و 300 هزار کارت سوخت تولید و تحویل مالکان خودروها شده است که از این تعداد 800 هزار کارت مربوط به درخواست های المثنی سال گذشته بوده و بیش از 500 هزار درخواست المثنی مربوط به سال جاری است.

آخرین شرایط صدور کارت سوخت برای متقاضیان ، سهمیه سوخت پس از صدور کارت تازه چگونه واریز می شود؟

به گزارش خبرنگاران، محمد صادقی با بیان اینکه صدور و تحویل کارت هوشمند سوخت تا قبل از رخداد آبان ماه 1400 بدون وقفه و در بازه زمانی حدود 40 روزه انجام می شد، اضافه کرد: لیکن پس از رخداد ذکر شده و به دلیل قطعی سرویس های سامانه هوشمند سوخت و عدم ارتباط سامانه سوخت با نهادهای برون سازمانی، کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی با تأخیر در حال صدور است.

به گفته وی تا به امروز تولید و توزیع کارت سوخت برای کلیه درخواست های کارت هوشمند سوخت المثنی که تا نیمه خرداد ماه سال جاری ثبت شده اند، انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات و عقد قرارداد برای تامین کارت خام انجام پذیرفته است و پس از تحویل صدرو کارت های باقیمانده به سرعت انجام می پذیرد، بیان نمود: تولید کارت سوخت خودروهای عمومی (تاکسی و وانت)، خودروهای مربوط به استان سیستان و بلوچستان، خودروهای نفت گازسوز و همچنین کارت های مجاری عرضه بدون وقفه در کمترین زمان ممکن همانند گذشته انجام می پذیرد.

صادقی ادامه داد: سهمیه سوخت خودروهای شخصی به میزان 9 ماه معادل 540 لیتر روی کارت های سوخت قابل ذخیره سازی است. لذا سهمیه سوخت مزبور پس از صدور کارت تازه به صورت یکجا به کارت سوخت واریز می شود.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص عدم تخصیص سهمیه سوخت مربوط به برخی از دوره ها، گفت: امکان ترمیم سهمیه وجود دارد که پس از اخذ مجوزهای لازم از متولیان ذیربط و بازآوری کامل سرویس های سامانه هوشمند سوخت، دستورالعمل مربوط به عموم مردم به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته وی کارشناسان مرکز جوابگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (شماره تماس:09627) جوابگوی هرگونه سؤال یا ابهام در خصوص کارت هوشمند سوخت هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1562

به "آخرین شرایط صدور کارت سوخت برای متقاضیان ، سهمیه سوخت پس از صدور کارت تازه چگونه واریز می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط صدور کارت سوخت برای متقاضیان ، سهمیه سوخت پس از صدور کارت تازه چگونه واریز می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید