آتامان ایران خودرو دیزل در راه بازار روسیه

به گزارش مجله پزشکی، پس از تحریم های خودرویی شدید علیه روسیه، ایران این کشور را به عنوان مقصد مهمی برای تمامی محصولات خودرویی خود در نظر گرفته است. در چند روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر حضور پررنگ ایران در نمایشگاه خودروی روسیه منتشر شده است. در تازه ترین خبر ایران خودرو دیزل نیز برای حضور در بازار تحریم شده روسیه، اعلام آمادگی نموده است. در این صورت، ایران در تمام بخش ها و سگمنت های بازار خودرویی، در روسیه حضور فعال خواهیم داشت.

آتامان ایران خودرو دیزل در راه بازار روسیه

در مراسم امضای این تفاهم نامه که نبوی رییس هیات عامل ایدرو نیز حضور داشت، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت خاطرنشان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنار شرکت امگا تراک است و برای عرضه محصول آتامان با استاندارد مناسب همکاری خواهد نمود.

منوچهر منطقی با بیان این که همکاری لازم برای دریافت مجوز محصول و تایید نهایی آن صورت خواهد گرفت، ادامه داد:

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه، ضمن خوش آمدگویی به شرکت امگا تراک برای حضور در خانواده بزرگ ایران خودرو، اظهار کرد:

امیدوارم روابط شکل گرفته هر روز با فرایند بهتری ادامه یابد. مهدی خطیبی، با بیان این که تعهد اخلاقی و حرفه ای ایران خودرو، ضامن دوام این تفاهم نامه است، اضافه کرد: ایران خودرو دیزل یکی از برترین تجاری سازان ایرانی است و دارای محصولات متنوعی در حوزه تجاری است. امیدوارم ورود کشنده آتامان به بازار روسیه، شروع خوبی برای توسعه روابط میان دو کشور و ورود سایر محصولات ایران خودرو به روسیه باشد.

خطیبی با تاکید بر ارایه خدمات پس از فروش مناسب برای آتامان در روسیه به وسیله شرکت امگاتراک، اضافه کرد: امیدواریم قرارداد این همکاری به زودی به امضا رسیده و شاهد تردد آتامان در جاده های روسیه باشیم.

مدیرعامل شرکت امگا تراک نیز محصول آتامان را دارای ویژگی های بسیار مطلوبی برای ناوگان روسیه دانست و بیان داشت:

استفاده از محصولات ایران خودرو در روسیه می تواند فرهنگ و سیاست دو کشور را به هم نزدیک کند. ایستامین ضمن قدردانی از اعتماد ایران به طرف روسی برای صادرات محصول آتامان زیبا و دارای استاندارد به این کشور اظهار کرد: در شرایط سیاسی فعلی این اقدام یاری شایانی به روسیه می نماید. خریداران روسی تمایل زیادی به خرید این محصول دارند و تمام کوشش خود را انجام خواهیم داد تا بازار مناسبی برای آن ایجاد کنیم.

ایستامین توضیح داد: در آینده از سایر محصولات ایران خودرو نیز بهره برداری خواهیم کرد. باید اشاره کنیم که برای پیگیری این تفاهم نامه، دفتر فعال و کمیته مشترکی بین طرف ایرانی و روسی تشکیل شده است.

***

اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

***

جدیدترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1537

به "آتامان ایران خودرو دیزل در راه بازار روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتامان ایران خودرو دیزل در راه بازار روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید