آسیب دیدگی ام را بدشانسی نمی دانم، برای المپیک آماده می شوم

به گزارش مجله پزشکی، عرفان ناظمی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران در مورد آسیب دیدگی خود گفت: در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی که روز 21 دیماه برگزار گردید، رباط پاره کردم و باید به زودی جراحی کنم. با نظر پزشکان دو هفته تمرینات توانبخشی خواهم داشت و سپس جراحی می کنم.

آسیب دیدگی ام را بدشانسی نمی دانم، برای المپیک آماده می شوم

وی اضافه نمود: مدت زمان نقاهت و درمان از سوی پزشکان شش ماه بیان شده است که با وجود عضویت در تیم اعزامی به مسابقات تیمی المپیک که به صورت نمایشی برگزار می گردد، فرصت لازم را دارم تا با سلامت کامل خود را آماده سفر به توکیو کنم. دوست دارم در بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا حضور داشته باشم.

این عضو تیم ملی در مورد بدشانسی خود از مسابقات دنیای تا به امروز گفت: به این دست مسائل بدشانسی نمی گویم. هر چه خواست خداوند متعال باشد، مطیعم. شاید صلاح بود که با صادر نشدن ویزا مسابقات دنیای و با آسیب دیدگی مسابقات قهرمانی آسیا را از دست بدهم. به هر حال ورزش قهرمانی این موارد را هم دارد. باید خود را بازیابم و با قدرت بیشتری به میدان مسابقه برگردم.

ناظمی در خاتمه گفت: در این مدت دریافتم که یک ورزشکار تا زمانی که داخل میدان است، مورد توجه است، ولی با یک آسیب دیدگی، خیلی زود فراموش شده و از یاد می رود. تازه 20 سال سن دارم و مطمئن باشید که از عرفان ناظمی بیشتر از اینها خواهید شنید. هنوز به اهداف خود از تکواندو دست پیدا نکرده ام.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 157

به "آسیب دیدگی ام را بدشانسی نمی دانم، برای المپیک آماده می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیب دیدگی ام را بدشانسی نمی دانم، برای المپیک آماده می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید