تور تایلند ارزان: شروع سفرهای بدون قرنطینه در تایلند

به گزارش مجله پزشکی، تایلند امروز میزبان نخستین موج از گردشگرانی است که پس از چندین ماه بدون احتیاج به سپری کردن قرنطینه به این کشور سفر می نمایند.

تور تایلند ارزان: شروع سفرهای بدون قرنطینه در تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، صدها دنیاگرد خارجی واکسینه شده روز دوشنبه به عنوان نخستین گروه از دنیاگردانی که پس از 18 ماه ملزم به سپری کردن دوران قرنطینه در تایلند نیستند وارد بانکوک شدند.

دولت تایلند در راستای احیای صنعت دنیاگردی خسارت دیده کشور به دنیاگردان بیش از 60 کشور از جمله چین و ایالات متحده اجازه ورود داده است.

انتظار می رود با توجه به علاقه اروپایی های نیم کره شمالی برای سفر به منطقه ها گرم تر، بتوانند چند کشور دیگر را نیز به لیست کشورهای مجاز به سفر اضافه نمایند.

تایلند که یکی از محبوب ترین مقاصد دنیاگردی آسیا - اقیانوسیه است، در 18 ماه گذشته مقررات سختگیرانه ای برای ورود به کشور به اجرا گذاشته بود.

پیش از شیوع ویروس کرونا، دنیاگردی حدود 12 درصد از تولیدات ناخالص داخلی تایلند را دربرمی گرفت و مرکز این کشور نیز در سال 2019 به عنوان پربازدیدترین شهر دنیا معرفی گردید.

مقام های تایلند در ماه جولای جزیره پوکت را بازگشایی نموده بودند و در آن موقع این امکان را برای دنیاگردان واکسینه شده فراهم نموده بودند که با اقامت در این جزیره از سپری کردن قرنطینه اجباری دوهفته ای معاف شوند.

بر اساس برنامه تازه تایلند، مسافران باید نخستین شب اقامت خود را در یک هتل مشخص بگذرانند و پس از ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا می توانند به نقاط مختلف این کشور سفر نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1289

به "تور تایلند ارزان: شروع سفرهای بدون قرنطینه در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: شروع سفرهای بدون قرنطینه در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید