تور چین ارزان: افتتاح پارک مجسمه در هنگ کنگ

به گزارش مجله پزشکی، هنگ کنگ تصمیم به تغییر چهره شهری خود گرفته است و برای این کار، اقدام به برگزاری یک نمایشگاه هنری نموده است.

تور چین ارزان: افتتاح پارک مجسمه در هنگ کنگ

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به تازگی اولین پارک مجسمه هنگ کنگ در ورودی بندر این شهر و با حضور 19 هنرمند بین المللی افتتاح شد.

آثار هنرمندان بین المللی مختلفی شامل تریسی امین، آنتونی گورملی، یایویی کوساما در پارک مجسمه ی هاربور به نمایش گذاشته شدند. هنرمندان محلی هنگ کنگ از جمله مورگان وونگ و کایسی وونگ نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

این پارک از مجموعه ای از آثار هنری شگفت انگیز تشکیل شده است که در محیط اطراف پارک تامار مرکزی، منطقه ادینبورگ و فضای خارجی مرکز هنرهای هنگ کنگ نصب شده اند. این مجسمه ها و آثار هنری شامل یک کدو تنبل بزرگ زرد رنگ اثر کوزاما، هنرمند ژاپنی؛ یک مجموعه از نیمکت های سفید اثر جنی هولزر، هنرمند آمریکایی و یک اسب سفید در مقدار های طبیعی اثر مارک والینگر، هنرمند بریتانیایی است. به همراه این موزه بدون دیوار، برنامه های دیگری مثل کارگاه های آزاد، تورهایی به همراه راهنما و یک سمپوزیوم هنری عمومی هم برگزار خواهد شد.

پارک مجسمه بخشی از کوشش های مستمری است که برای معروفیت یافتن هنگ کنگ به عنوان یک شهر بزرگ بین المللی هنری انجام می گردد. این پروژه در ماه مارس و همزمان با رویداد ماه هنر در این کشور برگزار گردید؛ طی این رویداد نمایشگاه های پرطرفدار هنری آرت بازل هنگ کنگ (Art Basel Hong Kong) و آرت سنترال (Art Central) در شهر برگزار می شوند.

تیم مارلو، مدیر هنری آموزشگاه سلطنتی لندن می گوید:

این پروژه، بخشی از منظره بلند مدتی است که هدف آن، وارد کردن هنرهای بیشتر به هنگ کنگ و ایجاد فرصت برای هنرمندانی است که در این شهر و اطراف آن مشغول فعالیت هستند.

فومیو نانجو، یکی از مسئولین و مدیر موزه هنر موری در توکیو می گوید:

برگزاری یک پروژه هنری عمومی با این سطح از کیفیت و در این مقیاس، راه را برای برگزاری نمایشگاه های مشابه بیشتری در هنگ کنگ هموار می نماید و بعلاوه، هنرمندان بیشتری را از کشورهای مختلف دنیا به شرکت در پروژه های این جا فرا می خواند.

این پارک تا 11 آوریل دایر خواهد بود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1415

به "تور چین ارزان: افتتاح پارک مجسمه در هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: افتتاح پارک مجسمه در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید