امتیاز مهاجرت به کانادا

به گزارش مجله پزشکی، نحوه امتیاز بندی برای مهاجرت به کانادا

امتیاز واجد شرایط برای اقامت دائم، حداقل 67 امتیاز است. امتیاز بندی های اجرا شده بر اساس شرایط سن، تحصیلات، مدرک زبان، سابقه کار، جاب آفر و یا داشتن اقوام درجه یک و همچنین مجرد یا متاهل بودن معین می شود.

امتیاز مهاجرت به کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مهاجرت به کانادا جدول امتیاز از 100

  • تسلط به زبان

تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی، مشخص کننده امتیاز است. مهارت نوشتن، خواندن، گوش کردن و صحبت کردن امتیازی معادل حداکثر 28 دارد.

  • میزان تحصیلات

ارزیابی مدارک نشان می دهد که مدرک ارزشی برابر با مدرک تحصیلی از یک دبیرستان یا کالج کانادایی دارد. به این ترتیب امتیاز مدرک از دیپلم تا دکترا افزایش پیدا می نماید. مدرک دیپلم دارای 5 امتیاز، فوق دیپلم یک ساله 15 امتیاز، فوق دیپلم دو ساله 19 امتیاز، در صورتی که لیسانس خود را سه ساله گذرانده باشید، 21 امتیاز، اگر دارای دو مدرک لیسانس باشید، 22 امتیاز، فوق لیسانس 23 امتیاز و دکترا دارای 25 امتیاز است.

  • سن

برای افراد پایین تر از 18 سال و بالاتر از 47 سال نیز امتیازی در نظر گرفته نمی گردد. حداکثر امتیاز 12 است که مربوط به سن 18 تا 35 سال است. از سن 36 تا 46 هرچه سن بالاتر رود، یک امتیاز کمتر می گردد.

  • پیشنهاد شغلی در کانادا

پیشنهاد شغلی از یکی از عنوان شغل های موجود در لیست طبقه بندی مشاغل در کانادا که در سطح A یا B قرار دارند، می تواند تا حداکثر 10 امتیاز به همراه داشته باشند.

  • سابقه کار

سابقه کار بر اساس کار تمام وقت در کانادا یا خارج از کانادا یا کار همزمان با تحصیل محاسبه می گردد. سابقه کار دارای حداکثر 15 امتیاز است. تجربه کاری یک سال دارای 9 امتیاز، بین 2 تا 3 سال 11 امتیاز، بین 4 یا 5 سال 13امتیاز و بالاتر از 6 سال 15 امتیاز دارد.

  • انطباق پذیری

این مرحله دارای حداکثر 10 امتیاز است:

داشتن فامیل درجه یک یا دو در کانادا: 5 امتیاز

بالاتر از CB4 بودن سطح زبان همسر: 5 امتیاز

سابقه گذراندن تحصیلات در کانادا توسط متقاضی یا همسر: 5 امتیاز

سابقه حداقل یک سال کار در کانادا: 10 امتیاز

سابقه حداقل یک سال کار در کانادا توسط همسر: 5 امتیاز

منبع: اینترنت
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 616

به "امتیاز مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیاز مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید