بارخوان: انتظار داریم کاری که در تمرینات انجام می دهیم را در بازی پیاده کنیم

به گزارش مجله پزشکی، سرمربی موقت تیم فوتبال بارسلونا در مورد شرایط این تیم پیش از تقابل با دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

بارخوان: انتظار داریم کاری که در تمرینات انجام می دهیم را در بازی پیاده کنیم

به گزارش خبرنگاران، سرخی بارخوان که به طور موقت راهنمایی بارسلونا را پس از اخراج رونالد کومان در اختیار گرفته، با حضور در کنفرانس خبری پیش از ملاقات فردا شب (سه شنبه) این تیم مقابل دیناموکیف در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازیکنان ما آماده هستند تا در بازی پرفشار فردا بازی نمایند. تمام نفراتی که در فهرست 18 نفره هستند، فرصت بازی مقابل دیناموکیف را دارند.

وی اضافه نمود: در بارسلونا همواره احتیاج به کسب پیروزی و ماندن در بالاترین سطح است. باید خوشبینی و ارائه فوتبال سرگرم نماینده را به تیم بازگردانیم. امروز در تمرینات روی سازمان تیمی مان کار کردیم و انتظار داریم این را در زمین مسابقه نشان دهیم. به اهمیت این مسابقه واقف هستیم و افتخار می کنم که اینجا هستم. از بازیکنان می خواهم قدرتمند و سازمان یافته باشند و خودشان را باور داشته باشند.

سرمربی موقت بارسلونا در مورد شرایط مهاجم آرژانتینی اش که در تساوی یک - یک این تیم مقابل آلاوس دچار ناراحتی از ناحیه قفسه سینه شد و در ادامه رسانه ها خبر دادند که مشکل ضربان نامنظم قلب دارد، گفت: دیروز با آگوئرو صحبت کردم و او در آرامش بود. همواره سعی می کنم به بازیکنان نزدیک باشم.

بارخوان که برای این بازی مهاجم فرانسوی اش را در اختیار دارد، اعلام نمود: دمبله بازیکن مهمی است و به خط حمله ما قدرت بیشتری می دهد.

بارسلونا که از سه بازی اول خود در گروه E لیگ قهرمانان اروپا تنها سه امتیاز کسب نموده و در رده سوم این گروه جای دارد، از ساعت 23:30 فردا در خانه دیناموکیف به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1288

به "بارخوان: انتظار داریم کاری که در تمرینات انجام می دهیم را در بازی پیاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارخوان: انتظار داریم کاری که در تمرینات انجام می دهیم را در بازی پیاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید