برلینگتون رتبه نخست برترین جامعه شهری کانادا را کسب کرد

به گزارش مجله پزشکی، برلینگتون رتبه نخست برترین جامعه شهری کانادا را به خود اختصاص داد

در رتبه بندی جدیدی که از میان 415 جامعه شهری در سراسر کانادا انجام شد، برلینگتون به اسم برترین جامعه شهری کانادا در رتبه نخست جای گرفت.

برلینگتون رتبه نخست برترین جامعه شهری کانادا را کسب کرد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

بر اساس رتبه بندی برترین جوامع شهری کانادا به وسیله Maclean، برلینگتون مقر تعداد زیادی از کارفرمایان تولیدی شناخته شد. این شهر بعلاوه دسترسی بسیار مناسبی به محیط طبیعی دارد، چیزی که دستیابی به آن در سایر نقاط کشور بدون ساعت ها رانندگی، چندان میسر نخواهد بود.

Maclean اضافه نمود این شهر بخشی از منطقه هالتون است که دارای کمترین مقدار جرم و جنایت در کشور است.

برلینگتون حداقل در مقایسه با سایر نقاط کانادا، با زمستان ها و تابستان های نسبتا گرم و خشک از آب و هوایی عالی برخوردار است. ساکنان این شهر از دسترسی بالایی به مراقبت های بهداشتی و امکانات یک شهر عظیم مانند انواع تفریح ها برخوردارند.

به منظور اجرای این رتبه بندی، Maclean داده هایی را از 415 جامعه شهری در سراسر کانادا جمع آوری کرد و بر اساس معیارهای زیر آن ها را مقایسه نمود:

1. ثروت و اقتصاد

2. مقرون به صرفگی

3. رشد جمعیت

4. مالیات

5. سفر و رفت و آمد

6. جرم و جنایت

7. آب و هوا

8. دسترسی به مراقبت های بهداشتی

9. امکانات

10. فرهنگ

گریمسبی، شهری در دریاچه انتاریو، مابین همیلتون و سنت کاترین، به لطف آب و هوای عالی، اجتماع متعهد، و جمعیت رو به رشد رتبه دوم را به خود اختصاص داد. ساکنان گریمسبی از دسترسی به اقتصاد قدرتمند منطقه، فاصله کم با مرز و بعلاوه مزایای زندگی در یک شهر کوچک ساحلی برخوردارند.

شهر اتاوا به علت اقتصاد پایدار که از دولت نیرو می گیرد و هم هزینه ارزان زندگی در رده سوم جای گرفت.

اوکویل پس از اتاوا در رتبه چهارم نهاده شد. New Tecumseth واقع در شهرستان سیمکو هم رتبه 5 را به خود اختصاص داد.

شهر عظیم تورنتو هم در رده 19 این فهرست جای گرفت. بر طبق اظهار Maclean تورنتو در صورتی که بتوانید هزینه های زندگی در آن را بپردازید، مکانی بسیار مناسب برای زندگی است.

Maclean بعلاوه بیان نمود این شهر به لحاظ دسترسی به مراقبت های بهداشتی و امکانات رفاهی رتبه 1 را در کشور داراست، اما به علت اینکه به لحاظ هزینه های زندگی چندان ارزان نیست، رتبه آن با سقوط روبرو بوده است.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند موسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1164

به "برلینگتون رتبه نخست برترین جامعه شهری کانادا را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلینگتون رتبه نخست برترین جامعه شهری کانادا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید