بهترین بازی های اندرویدی معرفی شدند، عکس

به گزارش مجله پزشکی، گجت نیوز نوشت: در اینجا به معرفی مختصر تعدادی از بهترین بازی های جهان باز اندروید در سال 2023 می پردازیم. عناوینی چون GTA San Andreas و Minecraft در این لیست حضور دارند.

بهترین بازی های اندرویدی معرفی شدند، عکس

با عرضه بازی Grand Theft Auto 3 در سال 2001، دنیای بازی های دنیا باز دستخوش تغییری بزرگ شد. این بازی آغازگر روندی در طراحی بازی های دنیا باز شد که تا چندین سال پس از آن همچنان ادامه داشت.

از آن زمان، بازی های این ژانر پیشرفت های فراوانی کرده و ماجراجویی در دنیاهای متعددی را پیش روی گیمرها قرار داده است.

در سال های اخیر، پلتفرم های موبایل نیز سهم بزرگی از بازی های دنیا باز را به خود اختصاص داده اند. به طور خاص، پلتفرم اندروید پذیرای نسخه موبایلی تعدادی از بهترین دنیا باز تاریخ بوده که برخی از آن ها از حیث کیفیت هم تراز با نسخه های کنسولی خود بوده و عملکرد فوق العاده ای دارند.

به دلیل محبوبیت فراوان ژانر دنیا باز، امروز قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین بازی های سال 2023 اندروید در این ژانر بپردازیم که می توانید در صورت علاقه، تجربه شان کنید.

بهترین بازی اندروید سال 2023 در ژانر دنیا باز کدام عناوین هستند؟

Black Desert Mobile

در میان بازی های دنیا باز، عناوینی که در ژانر MMORPG هستند، گسترده ترین حجم محتوا را در اختیار گیمرها قرار می دهند. این بازی ها در حقیقت سرویس هایی هستند که به طور دائمی بروزرسانی های محتوایی تازهی را دریافت کرده و گسترده تر می شوند.

Black Desert Mobile یکی از همین ژانر بازی هاست که نسخه موبایل عنوانی تحت همین نام به شمار می رود که پیش تر برای PC و کنسول ها منتشر شده بود.

این بازی در کنار داستان گسترده و درگیرکننده ای که دارد و گذشته قهرمان داستان را مرور می کند، مجموعه گسترده ای از فعالیت های جانبی مانند ساخت و ساز، خرید و فروش، ماهیگیری و… را به گیمرها ارائه داده و امکان شرکت در آن ها به صورت رقابتی آنلاین را فراهم می کند.

در کنار این قابلیت ها، در صورتی که بازی را بر روی یک گوشی یا تبلت قدرتمند بازی کنید، می توانید انتظار جزئیات گرافیکی فوق العاده ای را هم از این عنوان داشته باشید.

Botworld Adventure

یکی دیگر از بهترین بازی های دنیا باز اندروید در سال 2023، بازی Botworld Adventure است.

همان طور که از نام بازی پیداست، در آن با دنیای پر از ربات ها سر و کار خواهیم داشت که هریک قابلیت های منحصربفردی دارند و می توان از طریق جمع آوری آیتم های مختلف در سرتاسر محیط بازی آن ها را ارتقا داد.

علاوه بر این، دنیایی بسیار پهناور که پر از رمز و رازهای مختلف و گنج هایی است که در نقاط گوناگون مدفون شده اند، در انتظار گیمرها خواهد بود.

دنیا بازی از محیط های متنوعی اعم از دشت های پوشیده از گل، جنگل های پر از درخت و کوه های مرتفع و خطرناک تشکیل شده که گشت و گذار در هریک نیازمند استفاده از پوشش و سلاح های مناسب خواهد بود.

این بازی بعلاوه مجموعه گسترده ای از امکانات شخصی سازی را هم برای کاراکتر و هم برای ربات های بازی، پیش روی گیمرها قرار می دهد. بعلاوه، گیمرها می توانند با شرکت در بخش مالتی پلیر بازی، به همراه دوستانشان چالش های هفتگی را پشت سر گذشته و برنده جوایزی ارزشمند شوند.

EVE echoes

چه دنیای گسترده تر از فضا و چه سوژه ای بهتر از اکتشاف فضایی برای ساخت یک بازی دنیا باز شگفت انگیز؟

EVE echoes شما را در نقش فرمانده یک سفینه فضایی قرار می دهد که باید به نقاط مختلف کهکشان سفر کرده و از نادانسته های آن ها سر در آورید!

بازی اختیارات فراوانی را به گیمر می دهد. آن ها می توانند به جستجوی معادن یا گنج پرداخته و یا اقدام به انجام کارهای غیرقانونی کنند و با عواقب آن روبرو شوند.

نکته بسیار مهم دیگر پیرامون EVE echoes بخش مالتی پلیر این بازی است که در آن می توانید با سایر بازیکنان همراه شده و در کنار هم به کشف نقاط ناشناخته هستی بپردازید.

در بخش مالتی پلیر بازی، می توانید به همراه دوستانتان به دنیا های مختلفی قدم گذاشته و با یک نژاد بیگانه به نام Sleeper ها روبرو شوید.

این بازی بعلاوه محتوای تازه را به طور دائمی به بازی اضافه کرده و سیستم ارتقا، دشمنان و دنیاهای متعددی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

Genshin Impact

اگر کنسول شگفت انگیز نینتندو سوییچ را در اختیار ندارید، باید بدانید که Genshin Impact نزدیک ترین تجربه به دنیای Breath of the Wild به شمار می رود که توانسته با ترکیب ژانر دنیا باز این عنوان با جزئیات بصری فوق العاده به یکی از بهترین بازی های دنیا باز اندروید در سال 2023 تبدیل شود.

داستان بازی در سرزمینی به نام Teyvat روایت می شود؛ دنیایی که پر از محیط های خطرناک و پر رمز و رازی ست که باید با همراهی یارانتان با آن ها روبرو شوید.

شما در این بازی باید در پی هفت خدا بگردید که هریک کننده یکی از عناصر هستی است. این خداها بعلاوه نقش پررنگی را هم در مبارزات بازی ایفا می کنند؛ چرا که باید با استفاده هوشمندانه از آن ها در برابر عناصر متضاد، کفه نبرد را به سمت خود سنگین کنید.

در این میان امکان تجربه بازی به صورت مالتی پلیر نیز در اختیارتان قرار خواهد داشت تا یک عنوان RPG تمام عیار را بر روی گوشی اندرویدی خود در اختیار داشته باشید.

گنشین ایمپکت بعلاوه تا به امروز آپدیت های فراوانی را دریافت کرده و به واسطه آن ها گیم پلی دنیا باز خود را به سطوحی بالاتر ارتقا داده است.

Grand Theft Auto: San Andreas

راکستار تا کنون چندین آی پی مجذوب کننده خود نظیر Bully، مکس پین و GTA را بر روی گوشی های اندرویدی عرضه کرده است.

با وجود این که برخی افراد ممکن است حال و هوای دهه هشتادی نسخه Vice City یا نمای کلاسیک از بالا به پایین چاینا تاون Wars را بپسندید، باید اعتراف کرد که هیچ یک از نسخه های این فرنچایز نتوانسته مانند سان آندریاس تجربه دنیا باز غنی را به کاربران ارائه دهد.

از محیط های شهری پر از گانگسترهای مختلف گرفته تا جنگل و دریا و جاده های بین راهی این بازی، تک تک المان ها پر از محتواهای مجذوب کنندهی از جنس ماموریت، آیتم و… هستند که می توانند تا ماه ها شما را به خود مشغول کنند.

گیم پلی دنیا باز GTA San Andreas به حدی مجذوب کننده است که حتی امروز، پس از گذشت دو دهه از عرضه بازی، این عنوان همچنان هم تراز با تعدادی از بهترین بازی های دنیا باز مدرن قرار داشته و تجربه ای بی نظیر را ارائه می دهد.

LifeAfter: Night Falls

آیا می دانستید عمیق ترین نقطه کره زمین، گودال ماریانا در جنوب کشور ژاپن است؟ عمق این حفره به قدری است که به راحتی می تواند بلندترین کوه کره زمین، اورست را در خود جای دهد.

انسان هنوز نتوانسته به طور دقیق به کنکاش در این منطقه بپردازد. بنابراین بسیاری چیزها در خصوص این نقطه کره زمین هنوز ناشناحته است! LifeAfter عنوانی دنیا باز است که بر همین ترس سوار شده و شما را به سفری شگفت انگیز در دنیایی احاطه شده از طریق آب ها می فرستد.

دنیای بازی پر از هیولاهای دریایی ناشناخته ایست که باید از طریق کشتی خود به آن ها دسترسی پیدا کرده و نابودشان کنید. هر آپگرید بازی می تواند معین کننده سرنوشت شما بوده و باعث بازگشت یا عدم بازگشت شما از سفرهای بسیار خطرناک به این منطقه شود.

Minecraft

ارائه لیستی از بهترین بازی های دنیا باز اندروید سال 2023 بدون در نظر گرفتن ماینکرفت تقریبا غیرممکن است!

شاید سخت باور کنید که ماینکرفت، با اختلاف پرفروش ترین بازی ویدیویی تاریخ به شمار می رود که با فروش باورنکردنی 238 میلیون نسخه ای خود به مراتب پرفروش تر از بازی های مهمی مثل ویچر 3 یا GTA V است!

دلیل این استقبال تکرارنشدنی از Minecraft فقط و فقط در آزادی عمل خلاصه شده است. در این بازی تقریبا هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و این خلاقیت شماست که پیشرفت در آن را رقم می زند.

شما می توانید در ماینکرفت به ساخت یک عمارت یا حتی شهر بپردازید و یا با جستجو در اعماق دنیا به گنج هایی باورنکردنی دست پیدا کنید. البته در اعماق دنیا باید انتظار وجود هیولاهای رام نشدنی که هر لحظه در انتظارتان هستند را هم داشته باشید.

بهتر از همه آن که ماینکرفت امکان ساخت هر آنچه که بخواهید را در اختیارتان قرار می دهد! بنابراین می توانید در آن یک سازه کاملا زاییده ذهنتان را طراحی کنید و یا از سایر سازه های دنیا الهام بگیرید!

Sky: Children of the Light

بازی Sky: Children of the Light ساخته استودیویی است که پیش تر مسئولیت تولید بازی های Journey و Flower را بر عهده داشته و همانند این بازی ها بیشتر بر روی احساسات و ارتباطات انسانی متمرکز است.

در این بازی شما با هدف روشن کردن ستاره ای خاموش شده به هفت اقلیم سفر می کنید و با همکاری دوستانتان تاریک ترین قلمروها را نیز به سرزمین هایی روشن و درخشان تبدیل می کنید.

در این میان، طراحی بصری فوق العاده، جوایز و هدایای متنوعی که می توانید با سایرین به اشتراک بگذارید و بعلاوه افزوده شدن دائمی محتوای مختلف به بازی از طریق رویدادهای فصلی از جمله موارد دیگری هستند که Sky: Children of the Light را به یکی از بهترین بازی های دنیا باز اندروید در سال 2023 تبدیل می کنند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 فروردین 1402 بروزرسانی: 18 فروردین 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1639

به "بهترین بازی های اندرویدی معرفی شدند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین بازی های اندرویدی معرفی شدند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید