هتل ارل ریجنت کندی؛ اقامتی لوکس و بی نظیر در سواحل اقیانوس هند

به گزارش مجله پزشکی، سری لانکا جزیره ای معروف در اقیانوس هند است که در جنوب کشور هند قرار گرفته است. این کشور با جاذبه های شگفت انگیز خود بدون شک یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری آسیا به شمار می آید و جاذبه های طبیعی و سواحل خیره کننده آن حقیقتا زیبا و تماشایی هستند.

هتل ارل ریجنت کندی؛ اقامتی لوکس و بی نظیر در سواحل اقیانوس هند

شهر کندی در 120 کیلومتری پایتخت سری لانکا قرار گرفته است و یکی از جذاب ترین شهرهای گردشگری این کشور به حساب می آید.

هتل ارل ریجنت کندی در این شهر واقع شده و با امکانات بی نظیر و لوکسی که دارد قطعا مسافران را شگفت زده خواهد نمود.

این هتل از نظر دسترسی در یکی از بهترین مناطق شهر کندی بنا شده است و موقعیت آن به گونه ای است که به بسیاری از جاذبه های گردشگری کندی، از جمله باغ گیاه شناسی معروف رویدی با بیش از 4000 گونه گیاهی مختلف، اشراف دارد. البته این باغ تنها یکی از چندین جاذبه های معروف شهر است که در نزدیکی این هتل قرار گرفته.

علاوه براینکه هتل Earls Regent به گونه ای طراحی شده است که اقامت در آن بدون شک خاطرات شگفت انگیزی را برای مهمانان به ارمغان می آورد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر کنید و ضمن تجربه یک اقامت لوکس و سلطنتی در هتل ارل ریجنت کندی، از تماشای زیبایی های شهر نیز لذت ببرید.

امکانات هتل ارل ریجنت

طراحی و امکانات هتل ارل ریجنت کندی فوق العاده عالی و بی نظیر است به گونه ای که هیچکس از اقامت در آن پشیمان نخواهد شد. استخر روباز این هتل به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. علاوه برآن استفاده از وای فای و پارکینگ نیز برای تمام مسافران رایگان است.

جایگاه های آفتاب گیری که کنار ساحل قرار گرفته اند این امکان را برای مهمانان فراهم می سازند تا ساعت ها کنار ساحل بنشینند و از منظره فوق العاده آن لذت ببرند. وجود باربیکیو و باشگاه بدنسازی نیز از جمله امکانات ویژه این هتل به حساب می آید که بدون شک تجربه اقامتی فوق العاده را برای مهمانان رغم می زند.

همچنین هتل ارل ریجنت دارای یک مرکز تجاری عظیم است که مسافران می توانند در این مرکز به خرید و گشت و گذار بپردازند و از سفر لذت ببرند. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به داشتن شومینه در فضای باز، تراس، باغ، امکانات آب گرم، جکوزی و ... اشاره نمود.

گفتنی است رستوران هتل نیز با انواع غذاهای آسیایی لذیذ و متنوع و نوشیدنی های فوق العاده، همیشه آماده پذیرایی از مهمانان است. تمامی این موارد دست به دست هم می دهند تا هتل Earls Regent به یگانه مقصد مسافران شهر زیبای کندی مبدل شود.

خدمات هتل ارل ریجنت

بدون شک شما از شنیدن تمام خدماتی که این هتل به مهمانان خود ارائه می دهد شگفت زده خواهید شد. هتل ارل ریجنت کندی طیف گسترده ای از خدمات را برای مسافران ساکن هتل در نظر گرفته است تا مهمانان از هر نظر در آسایش کامل باشند و از سفر دلچسب خود بیشترین بهره را داشته ببرند.

از جمله خدماتی که این هتل در زمینه سلامتی به مهمانان ارائه می نماید می توان به ماساژ سر، ماساژ گردن، ماساژ پشت، ماساژ کل بدن، پاشویی، درمان های بدن و... اشاره نمود. همچنین این هتل در زمینه زیبایی نیز انواع خدمات درمان صورت، مانیکور و پدیکور را به مسافران عرضه می نماید.

تفریحات شبانه، اجرای موسیقی زنده و برگزاری تورهای گردشگری به منظور آشنایی با فرهنگ غنی سری لاکا، جزء خدمات محبوب هتل به حساب می آیند که هرساله مسافران زیادی را به خود جذب می نمایند. از دیگر خدمات هتل می توان به سرویس روزانه، داشتن خشکشویی، سرویس اتو، پرس شلوار، تبدیل ارز، محل نگهداری چمدان، شاتل رفت و برگشت به فرودگاه و... اشاره نمود.

واحدهای اقامتی هتل

تمام واحدهای اقامتی هتل ارل ریجنت کندی لوکس و مجهز هستند و قطعا خاطرات بسیار خوشی از اقامت را برای شما به یادگار خواهند گذاشت. انواع واحد های اقامتی این هتل شامل اتاق لوکس سوپریور، سوئیت جونیور با نمای کوه و سوئیت با نمای کوه است. که تمامی آنها دارای بهترین امکانات رفاهی هستند و هر سلیقه ای را خرسند خواهند ساخت.

امکانات واحدهای اقامتی

هرگونه امکانات رفاهی را که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید می توانید در واحد های اقامتی هتل ارل ریجنت کندی مشاهده کنید. اتاق ها همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و از این جهت اقامت را برای شما دلچسب می نمایند. از امکانات رفاهی این واحد ها می توان به بالکن خصوصی، یخچال، مینی بار، وسایل بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن و... اشاره نمود.

فاصله هتل ارل ریجنت تا اماکن مهم و گردشگری

مجسمه بودا: 2.8 کیلومتر

استادیوم بوگامبارا: 2.8 کیلومتر

دریاچه کندی: 2.9 کیلومتر

برج ساعت کندی: 2.9 کیلمتر

پارک رویال قصر: 3.1 کیلومتر

موزه کندی: 3.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1037

به "هتل ارل ریجنت کندی؛ اقامتی لوکس و بی نظیر در سواحل اقیانوس هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ارل ریجنت کندی؛ اقامتی لوکس و بی نظیر در سواحل اقیانوس هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید