مارکوپولو پلازا سیبو؛ هتلی 3 ستاره در شهر سبو فیلیپین، عکس

به گزارش مجله پزشکی، هتل مارکوپولو پلازا سیبو هتلی 3 ستاره در شهر سبو فیلیپین واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین هتل های این منطقه به شمار می رود. این هتل بی نظیر دارای 17 طبقه و 329 اتاق است که در سال 1979 تاسیس گشته و در سال 2006 مورد بازسازی و بازسازی کامل قرار گرفته است. چشم انداز بی نظیر این هتل رو به شهر زیبای سیبو است. فاصله هتل مارکوپولو تا فرودگاه بین المللی 17 کیلومتر است که دسترسی آسانی خواهید داشت.

مارکوپولو پلازا سیبو؛ هتلی 3 ستاره در شهر سبو فیلیپین، عکس

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید.

همچنین به دلیل نزدیکی هتل Marco Polo Plaza Cebu به جاذبه های تاریخی مانند معبد تائویست و موزه سیبو جزو محبوب ترین هتل های شهر محسوب می شود. علاوه بر اینها به دلیل فاصله اندک تا ساحل نیز مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

امکانات عمومی هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین

از امتیازات هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین می توان به وجود استخر روباز و اتاق هایی رو به کوه و دریا، قسمت پذیرش 24 ساعته، چای ساز و قهوه ساز در اتاق ها، رستوران و روم سرویس اشاره نمود. همچنین اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان در هتل مارکوپولو پلازا وجود دارند. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به اجاره ماشین اشاره نمود و در قسمت لابی مغازه هایی برای فروش سوغاتی های شهر به چشم می خورند.

در قسمت لابی Marco Polo Plaza Cebu انبار چمدان، میز تور، خدمات بلیط و تبدیل ارز دایر هستند. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. اگر به قصد سفرکاری اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید، رزرو این هتل بهترین انتخابتان خواهد بود، زیرا مجهز به مرکز بیزینس بوده و امکاناتی نظیر برگزاری جلسات و کنفرانس ها انجام می گیرد.

در هنگام اقامت در هتل Marco Polo Plaza Cebu اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. پرسنل هتل مارکوپولو پلازا به زبان های انگلیسی و فیلیپینی مسلط هستند. همینطور برای مسافران با مسائل جسمانی و ویلچری نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین استخر روباز است که استفاده از آن برای تمامی سنین در طی سال امکان پذیر است. از امکانات دیگر می توان به سونا اشاره نمود که بعد از گشت و گذار در جاهای دیدنی سیبو بهترین مکان برای استراحت خواهد بود. همچنین برای میهمانان این هتل خدماتی مانند ماساژ و مرکز تناسب اندام دایر شده است.

اتاق های هتل

انواع اتاق در هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس با چشم اندازی رو به کوه، اتاق توئین یا دوبل پریمییر با چشم اندازی رو به کوه، اتاق کلوب کانتیننتال، اتاق تریپل دولوکس، اتاق دوبل یا توئین با چشم اندازی رو به دریا، اتاق دوبل یا توئین پریمییر با چشم اندازی رو به دریا و اتاق دولوکس با مزایای فوق العاده. توجه داشته باشید که برای دسترسی به اتاق های هتل Marco Polo Plaza Cebu می توانید از آسانسور بهره مند شوید.

امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین با دکوراسیونی مدرن و پنجره های عظیم همراه با نور طبیعی اقامتی بی نظیر برای میهمانان فراهم می نمایند. اتاق ها در هتل مارکوپولو پلازا مجهز به تهویه مطبوع هستند، به یاد داشته باشید که در داخل اتاق ها اجازه استعمال سیگار ندارید.

همه اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق ها می توانید از تلویزیون، تلفن، کمدلباس، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، ضدصدا، امکانات اتو، یخچال، کتری برقی، فضای نشیمن بهره مند شوید. در داخل همه اتاق های هتل Marco Polo Plaza Cebu حمام با امکاناتی نظیر دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند. هزینه اقامت برای بچه ها زیر 3 سال رایگان بوده و برای بچه ها 4 تا 12 سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است، در نهایت برای افراد بالای 12 سال هزینه اقامت به صورت کامل دریافت می شود.

رستوران هتل

از ویژگی های منحصر به فرد هتل مارکوپولو سیبو می توان به رستوران و بار آبی اشاره نمود که این رستوران معروفترین کافه شهر سیبو است و طیف وسیعی از نوشیدنی های متنوع سرو می نماید. رستوران El Viento Restaurant & Pool Bar غذاهای ایتالیایی و بین المللی در وعده های میان وعده، ناهار و شام ارائه می دهد، همچنین Lobby Lounge نیز غذاهای بین المللی در وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می نماید.

فاصله هتل مارکوپولو پلازا سیبو فیلیپین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا معبد تائویست سیبو: 3 کیلومتر

فاصله تا موزه سیبو: 4.8 کیلومتر

فاصله تا ساحل رادیسون بلو سیبو: 4.9 کیلومتر

فاصله تا موزه کاسا: 5.4 کیلومتر

فاصله تا کلیسای سانتو نینو: 6.2 کیلومتر

فاصله تا قلعه سن پدرو: 6.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 947

به "مارکوپولو پلازا سیبو؛ هتلی 3 ستاره در شهر سبو فیلیپین، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکوپولو پلازا سیبو؛ هتلی 3 ستاره در شهر سبو فیلیپین، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید