تور ارزان ویتنام: برترین نقاط گردشگری ویتنام

به گزارش مجله پزشکی، 10. سیکس سنسز کان دائو (Six Senses Con Dao)

سیکس سنسز برند زنجیره ای مشهوری است که ارائه خدماتی با کیفیت در برترین مکان را تضمین می نماید. یکی از شعبه های این هتل در جزیره دور افتاده کان دائو و دور از شلوغی و هرج و مرج محیط شهری واقع شده است. ویلاهای مینامیلیستی این هتل در میان محیطی خیره کننده محصور شده اند. محیطی متشکل از جنگل های انبوه، تپه ها، سواحل شنی و آب های بیکران که تجربه سفری به یادماندنی را برایتان رقم می زند. مجموعه یاد شده تا حدودی مانند یک روستای ماهیگیری ویتنامی به نظر می رسد و تجربه ای مشابه ارائه می دهد. علاوه بر این هتل سیکس سنسز امکان تجربه سینمای فضای باز، استخر شنا و یک مرکز چشمه آب گرم در اختیار مهمانانش می گذارد.

تور ارزان ویتنام: برترین نقاط گردشگری ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

9. مرکز تجاری بیتکس کو، شهر هوشی مین

آسمانخراش بیتکس کو در سال 2010 و با الهام از گل ملی وینتام یعنی لوتوس (لاله مردابی که مفهوم مذهبی و فرهنگی دارد) ساخته شده است. سکوی بالای این برج که همان محل فرود بالگرد است 22 متر از بنا بیرون زدگی دارد. این سکو برای کسانی مناسب است که در پی مکانی عالی برای نگاهی گذرا به منظره ها شهری هستند. این آسمانخراش سومین برج بلند ویتنام و یکی از دیدنی ترین بناهای آسیا به شمار می رود. این برج 3 عملکرد اداری , تجاری و تفریحی را دارد.

8. سیکس سنسز نین وان (Six Senses Ninh Van)، نها ترانگ (Nha Trang)

تفرجگاه سیکس سنسز نین وان روی خلیجی رویایی قرار گرفته است که یک طرف آن را دریا و طرف دیگر را جنگلی انبوه فرا گرفته است. این تفرجگاه خدماتی بی نظیر و با کیفیت جهانی به همراه منظره های زیبا ارائه می دهد که نمی گردد روی آن ارزشی گذاشت. تفرجگاه مذکور در شبه جزیره ای دور افتاده واقع شده است و به شدت سعی در حفظ حریم شخصی مهمانان دارد. منحصربه فردترین و هیجان انگیزترین نکته در خصوص این تفرجگاه ویلاهای بزرگ و شخصی آن است. بعضی از این ویلاها روی تپه هایی قرار دارند و منظره های شگفت انگیز از خلیج و جنگ گرمسیری را در اختیار شما می گذارد. بعلاوه مهمانان می توانند در چشمه آب گرم از ماساژ ویتنامی بهره مند شوند. به علاوه می توان در رستوران های مختلف از غذاهای خوشمزه، نوشیدنی های متنوع و منظره های حیرت انگیز لذت برد.

7. دره مونگ هوا (Muong Hoa Valley)، قصبه ساپا (Sa Pa)، استان لائو کای

بزرگ ترین بازار استان لائو کای در ساپا قرار گرفته است. این قصبه بعلاوه به خاطر شالیزارهای تراسی شکل برنجش مشهور است و این شالیزارها درون منطقه ا کوهستانی واقع و به سوی پارک ملی هوانگ لین (Hoàng Liên) امتداد دارد. تورهای سواره ای گردشگران را به سمت این شالیزارها راهنمایی می نمایند. می توانید در این تورها شرکت کنید. راهنماها حتی می توانند برنامه اقامت شبانه در کنار مردم محلی را بریزند. البته اگر به میزان کافی تجربه داشته باشید می توانید خودتان به تنهایی از این منطقه بازدید کنید. در هر صورت، منظره ها تماشایی این ناحیه تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان رقم می زند.

6. آبشار پانگور (Pongour Waterfall)، دا لات

دا لات به خاطر منظره ها دراماتیک، دره های زیاد، چشمه های آب گرم، دریاچه ها و تپه های کاج معروفیت دارد. در میان آبشارهای مختلف این ناحیه، پانگور در میان جنگل بزرگ بکری احاطه شده است که زیبایی آن را دو چندان می نماید. ارتفاع این آبشار 40 متر و پهنای آن 100 متر است. شیب های صیقلی اطراف آن مانند یک آمفی تئاتر طبیعی به نظر می رسند. تعداد این شیب ها هفت عدد است و با سقوط حجم قدرتمندی آب از روی آن ها فضا پر از صدایی باشکوه می گردد. این آبشار بسیار باشکوه است، اما ترسناک به نظر نمی رسد. زیبایی آن شاعرانه است و مردم محلی به علاوه گردشگران آن را می ستایند.

5. غار سون دونگ

سون دونگ بزرگ ترین غار جهان و بسیار عمیق است. این غار به قدری عمق دارد که می گردد در آن ساختمانی 40 طبقه ساخت. بعلاوه طول 9 کیلومتری غار سون دونگ یک جنگل و رودخانه را درون خود جای داده است. کاوشگران این جنگل را که محل زندگی میمون ها و روباه های پرنده است، باغ ادام (Garden of Edam) می نامند. غار سون دونگ مملو از مروارید غار است، بلورهای کلسیتی را که در طول قرن ها شکل گرفته اند مروارید غار می نامند. بعلاوه فسیل هایی با قدمت 300 میلیون سال در این مکان پیدا شده است. به علاوه تا به امروز چندین گونه گیاهی تازه در اطراف رودخانه و آبشار غار کشف شده است. شما می توانید یکی از پیشگامان بازدید از غار باشید و از فرصت گشت و گذار در محلی بکر بهره ببرید.

4. هوی آن (Hoi An)

هوی آن مکانی تاریخی در ساحل دریای چین جنوبی است که یکی از میراث های جهانی یونسکو به شمار می رود. این مکان مهم تاریخی نماینده فرهنگی قرن پانزدههم تا نوزدهم آسیای جنوب شرقی است. مکان هایی مانند پل فیل تا به امروز به خوبی حفظ شده اند. سواحل سفید شنی و اقلیم گرم، گردشگران زیادی را به سوی این ناحیه جذب می نمایند. هوی آن بعلاوه به خاطر فراوری فانوس های ابریشمی معروفیت زیادی دارد.

3. بان گیوک (Ban Gioc)

آبشار کوچک و تماشایی بان گیوک مرز بین دو کشور چین و ویتنام است. بان گیوک در واقع دو آبشار است که به خاطر وجود صخره ها از هم جدا شده اند. بان کیوگ چهارمین آبشار جهان پس از آبشارهای دیوساگو، ویکتوریا و نیاگارا است که نشانه مرزی محسوب می گردد. تعداد زیادی از گونه های گیاهی محلی در این منطقه رشد می نمایند. بهترین نمای آبشار دوگانه بان گیوک در طرف ویتنامی قرار گرفته است، اما از سمت چین هم قابل دسترس است.

2. خلیج ها لانگ (Ha Long Bay)

ها لانگ خلیج مرزی بین چین و ویتنام محسوب می گردد که ویژگی شاخص آن ستون های سنگ آهکی از آب بیرون زده است. این خلیج به عنوان میراث جهانی یونسکو و یک شگفتی طبیعی به شمار می رود. منظره ها زیبای خلیج مذکور تا به امروز در فیلم های بی شماری به تصویر کشیده شده است. بازدیدنمایندگان خلیج زیبای ها لانگ می توانند سوار بر قایق در اطراف به گشت و گذار بپردازند. غارهای زیرزمینی و روستاهای ماهیگیری شناور از دیگر ویژگی های این خلیج است که به جذابیت آن می افزایند.

1. هانوی (Hanoi)

مرکز ویتنام محبوب ترین مقصد گردشگری این کشور محسوب می گردد. این شهر بسیار زیبا است و لقب پاریس شرق را یدک می کشد. از ویژگی های این شهر می توان به پارک ها، دریاچه ها و بناهای تاریخی بازمانده از دوران استعمار فرانسوی ها یاد کرد. بعلاوه رویدادهای فرهنگی بی شمار، تئاترها، سالن های کارائوکه (نوعی هنر خوانندگی ژاپنی) و تفریح های متنوع لذت سفر به این شهر را دوچندان می نمایند. هانوی یکی از ارزان ترین و هیجان انگیزترین شهرهای جهان برای سفر کردن به شمار می رود که همواره جز بهترین شهرهای جهان محسوب می گردد.

منبع: کجارو / placestoseeinyourlifetime.com
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1305

به "تور ارزان ویتنام: برترین نقاط گردشگری ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ویتنام: برترین نقاط گردشگری ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید