تحویل سهمیه آرد فروردین نانوایان از امروز، مردم با یک شایعه کذب خود را به دردسر نیاندازند

به گزارش مجله پزشکی، رئیس اتحادیه نان های فانتزی و نیمه حجیم از مصوبه عدم تعطیلی نانوایی ها اعم از سنتی، حجیم و نیمه حجیم و صنعتی در کارگروه آرد و نان کشور اطلاع داد و گفت: سهمیه آرد 10 روزه ابتدایی فروردین 99 نیز از امروز در اختیار نانوایان است.

تحویل سهمیه آرد فروردین نانوایان از امروز، مردم با یک شایعه کذب خود را به دردسر نیاندازند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران محمد جواد کرمی با تأکید بر اینکه هیچ کدام از نانوایی های کشور اعم از سنتی، حجیم و نیمه حجیم و صنعتی این روز ها و حتی در تعطیلات نوروز تعطیل نخواهد بود، گفت: روز گذشته در کارگروه آرد و نان کشور به این نکنه که هیچ کدام از نانوایی ها بسته نخواهد شد تأکید شد و حتی سهیمه آرد 10 روز ابتدایی فروردین ماه سال 99 نیز از امروز در کارت نانوایان شارژ می گردد.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مسئله ای در فراوری و فروش نان نداریم و مردم نگران تعطیلی این واحد ها نباشند، گفت: مردم نباید اخبار کذب و نادرست را بپذیرند و بر اساس آن خود را به دردسر بی اندازند. در شهر تهران هر ساله مردم در تعطیلات نوروز از شهر خارج می شدند، ولی سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا همه در منازل خود می مانند، بر همین اساس به نانوایان اعلام نموده ایم که سرویس دهی خود را همانند سابق انجام دهند.

رئیس اتحادیه نان فانتزی و نیمه حجیم با بیان اینکه نانوایی ها در این شرایط وظیفه خود می دانند که کنار مردم حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: 650 واحد صنفی زیر مجموعه اتحادیه نان های فانتزی بوده که همه آن ها طبق روال سابق و بدون کم شدن ساعات کاری به فعالیت خود در این روز ها ادامه می دهند.

کرمی در مورد مواد ضدعفونی کننده نیز، گفت: هر چند نانوایی ها برای تهیه مواد ضد عفونی کننده احتیاج به همکاری وزارت بهداشت دارند، ولی در نانوایی های فانتزی و نیمه حجمی به دلیل اینکه مراحل پخت تقریبا با ماشین آلات بوده و دست کمترین دخالت را دارد، فراوری نان در شرایط بهداشتی انجام می گردد. همچنین ماندگاری این نان ها نیز 10 روز در فریزر به راحتی انجام می گردد.

رئیس اتحادیه نان های فانتزی و نیمه حجیم در انتها اضافه کرد: روزانه دو الی سه بار ماشین آلات طبخ نان ضدعفونی می گردد و بس از پخت در دمای 250 درجه در یک محیط بهداشتی سرد و بسته بندی می گردد. همچنین علاوه بر اینکه پوستر هایی نیز برای آگاهی مردم و نانوایان تهیه شده، روزانه نیز به واحد های صنفی زیر مجموعه پیامک های بهداشتی ارسال می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 267

به "تحویل سهمیه آرد فروردین نانوایان از امروز، مردم با یک شایعه کذب خود را به دردسر نیاندازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل سهمیه آرد فروردین نانوایان از امروز، مردم با یک شایعه کذب خود را به دردسر نیاندازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید