تقابل شیاطین سرخ و بلیزرها برای صعود ، دردسرهای بلژیک و کرواسی در قطر

به گزارش مجله پزشکی، دور سوم مرحله گروهی در یکی از پیچیده ترین گروه ها امروز برگزار می شود تا تکلیف 2 تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 در این گروه مشخص شود.

تقابل شیاطین سرخ و بلیزرها برای صعود ، دردسرهای بلژیک و کرواسی در قطر

به گزارش خبرنگاران، از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم های بلژیک و کرواسی سومین بازی خود را در گروه F در ورزشگاه احمد بن علی و با قضاوت آنتونی تیلر از انگلیس برگزار خواهند کرد.

کرواسی در 2 بازی قبلی، مقابل مراکش به تساوی بدون گل و مقابل کانادا به برتری 4 بر یک رسیده است. در مقابل بلژیک پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کانادا، در روز دوم با 2 گل مغلوب مراکش شد.

شاید تصورش سخت بود که این دو تیم کارشان به روز آخر بکشد و شرایط به گونه ای پیش برود که یکی شاید حذف شود.

شرایط اکنون به گونه ای است که کرواسی با یک تساوی هم راهی مرحله بعدی خواهد شد، اما برای پرهیز از رویارویی با تیم اول گروه E که به احتمال غریب به یقین اسپانیا است، شاید کروات ها ترجیح بدهند که با تمام توان به بردن بلژیک بیندیشند. اگرچه تیم دوم گروه E نیز شاید آلمان باشد که بازی با این تیم نیز کار آسانی نیست، اما بر روی کاغذ، مسابقه با اسپانیا در این جام دشوارتر از آلمان یا حتی ژاپن و کاستاریکا خواهد بود.

بلژیک اما تنها در صورت برد می تواند راهی مرحله بعدی شود و مساوی هرگز اتفاقی را برای آنها رقم نخواهد زد.

نایب قهرمان و تیم سوم جام جهانی 2018، پیش از این 8 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هر کدام 3 پیروزی بوده است. 2 بازی آخر دو تیم را بلژیکی ها با برد به پایان رسانده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1581

به "تقابل شیاطین سرخ و بلیزرها برای صعود ، دردسرهای بلژیک و کرواسی در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقابل شیاطین سرخ و بلیزرها برای صعود ، دردسرهای بلژیک و کرواسی در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید